پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
خدری

حجت الاسلام خدری با تاکید بر نصب تمثال شهدا در شهر چغادک، گفت: این مطالبه عموم مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طراحی و نصب تمثال مبارک شهدای بخش چغادک، با بیان اینکه شهدا افتخار و الگوی ما هستند گفت: شهدا که صاحب فضیلت هستند و همه آنها دوست دارند.

امام جمعه بخش چغادک با بیان اینکه طی چند سال گذشته به لحاظ عمرانی کار بزرگی صورت گرفته است، گفت: اقدامات انجام شده از سوی مسئولان به ویژه شهرداری قابل تقدیر است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه بخش چغادک سرشار از محرومیت است، افزود: نوع نگاه به چغادک نگاه ضعیفی بوده و که این نوع نگاه تازه نیست و از ۳۰ تا ۴۰ سال پیش چنین بی توجهی به چغادک بوده و باعث شده تا شهر به خوبی دیده نشود. این محرومیت نشأت گرفته از نوع نگاهی است که حاصل چند دهه گذشته بوده است؛ چهار سال است که مشکلات را بیان می کنیم، اما این مسائل هنوز پابرجاست و حل نشده است.

وی با تاکید بر نصب تصاویر و تمثال شهدای چغادک، گفت: این مطالبه عموم مردم است و لازم است دستگاه های اجرایی با همکاری یکدیگر نسبت به انجام این کار اهتمام جدی داشته باشند و هرچه سریع تر تصاویر و تمثال شهدا در فضای شهر نصب شود.

در این جلسه از سید ابراهیم حسینی، کارشناس سیاسی بخشداری چغادک که از ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس است تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha