دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رحلت پیامبر

حوزه/ بیوت مراجع معظم تقلید، مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و هیئات عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمات عزاداری در ماتم شهادت رسول اکرم(ع) و امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شهر مقدس قم امروز همزمان با بیست و هشتم ماه صفر سالروز رحلت  پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) غرق در عزا و ماتم شده است.

حرم حضرت معصومه (س) میزبان عاشقان و دل‌سوختگان  پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) برای عرض تسلیت به بانوی کرامت، خود را به حرم مطهر رسانده و سوگواری می‌کنند.

بیوت مراجع معظم تقلید، مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و هیئات عزاداری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمات عزاداری در ماتم شهادت رسول اکرم(ع) و امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    0 0
    دختر بدر الدجی اندر (امشب) سه جا دارد عزا__گرچه هستیم در عزا لکن فضا هست جانفزا __ گاه می گوید پدر گاهی حسن گاهی رضا___ما امید واریم بگیریم از شما جانان ِشفا __ گه کند رو در بقیع گریان به بالین حسن__ما که مولایان داریم چون شما ،از چه بر گردن بیندازیم رسن ؟ گه رود در روضه ی بابش رسول موتمن___ای خدا کن حال ما را چون اویس اندر یمن ___ گوید ای بابا نگر یک لحظه بر احوال من___کاش فدایت گردد این جان و هم این اموال من __ شکوه ها دارد ز اعداء نزد ختم الانبیاء___ای خدا شکرت که هستیم ما بدور از هر ریاء