چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به برگزاری دروس حوزه در فضای مجازی و حضوری، گفت: اساتید با روش های جدید و خلاقانه تدریس تلاش کنند تا عقب ماندگی های تحصیلی طلاب جبران شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، در نشستی با مدیریت و کادر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بروجرد، با اشاره به اینکه رسالت حوزه های علمیه تربیت مبلغان مستعد و کارآمد است، گفت: باید تلاش کنیم تا مبلغانی مهذب، سخنور و جهادی برای تبلیغ آموزه های دینی و انقلابی تربیت شود.

وی با بیان اینکه طلاب در دست اساتید حوزه های علمیه امانت هستند، گفت: اساتید با اخلاص، سعه صدر و مطالعه قبل از تدریس، در کلاس های درس و بحث حاضر شوند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه اساتید انگیزه کسب مسائل تهذیب و تحصیل را در طلاب ایجاد کنند، خاطر نشان کرد: اساتید و کادر مدارس علمیه  با اجرای برنامه های تهذیبی، اخلاقی، علمی، آموزشی در تربیت طلابی مومن و در تراز انقلاب اسلامی همت خود را بکار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به برگزاری دروس حوزه در فضای مجازی و حضوری، گفت: اساتید با روش های جدید و خلاقانه تدریس تلاش کنند تا عقب ماندگی های تحصیلی طلاب جبران شود.

در ادامه این جلسه، اساتید و کادر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بروجرد برای ارتقای برنامه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha