پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
اردوي جهادي

حوزه/ گروه های تبلیغی جهادی مدرسه علمیه مهدیه تربت جام و مه ولات در خراسان رضوی، اردویی جهادی را در مناطق محروم این شهرستان ها برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، گروه تبلیغی جهادی مدرسه علمیه مهدیه تربت جام همزمان اردویی را در مناطق محروم شهرستان تربت‌جام برگزار کرده و برنامه‌های متنوع فرهنگی را در آن اجرا کردند.

برگزاری منظم نماز جماعت، بازی‌های ورزشی و فکری، کلاس‌های آموزشی روخوانی قرآن کریم، بیان قصه‌های قرآنی و احکام عملی، بخشی از برنامه‌های این گروه جهادی است که با محوریت کودکان و نوجوانان در ایام جشن‌های ماه ربیع‌الاول در روستاهای محروم تربت‌جام برگزار شده است.

برنامه‌های تبلیغی، فرهنگی و جهادی طلاب مدرسه علمیه مهدیه تربت‌جام در مناطق محروم، به صورت مستمر در طول سال دایر است و در ایام و مناسبت‌های ویژه، با قوت بیشتری دنبال می‌شود.

اردوی جهادی طلاب مه‌ولات در روستای خیرآباد

همچنین، طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان مه‌ولات در راستای مسئولیت اجتماعی خود و در یک اردوی جهادی، به ساخت و تعمیر خانه نیازمندان در روستای خیرآباد مه‌ولات اقدام کردند.

گروه جهادی مدرسه امام خمینی(ره) شهرستان مه‌ولات در مهرماه نیز اردوی جهادی دیگری در روستای حسن‌آباد این شهرستان برگزار کرده بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha