دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام احمدي

حوزه/ حجت الاسلام احمدی با تاکید بر الگوگیری طلاب از علامه حسن زاده آملی، تصریح کرد: طلبه ای که دغدغه یادگرفتن نداشته باشد عمر خود را تلف کرده است و باید خود را به آب و آتش بزند که همه چیز را یاد بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام سید محمد علی احمدی، صبح امروز در جمع طلاب بندرعباس، اظهار کرد: یکی از مسائلی که در کمال انسان نقش دارد رابطه استاد و شاگرد است. در گذشته حوزه های علمیه این مسئله بسیار پر رنگ تر بوده است.

وی افزود: امروز ارتباط استاد با شاگردان محدود شده است و لذا لازم است اساتید و طلاب بیشتر  مانوس شوند و حداقل کاری هم که در حق همدیگر می توانند انجام دهند، دعا است 

استاد حوزه علمیه هرمزگان اضافه کرد: یکی از دلخوشی های من این است که حدود ۲۰ سال تدریس کرده ام و به بیش از ۲۰۰ طلبه خدمت کرده ام و انتظار دارم این عزیزان ما را از دعای خیر خود بی بهره نگذارند. 

حجت الاسلام احمدی در پایان با تاکید بر الگوگیری طلاب از علامه حسن زاده آملی، خاطر نشان کرد: طلبه ای که دغدغه یادگرفتن نداشته باشد عمر خود را تلف کرده است و باید خود را به آب و آتش بزند که همه چیز را یاد بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha