یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله محمودی گلپایگانی

حوزه/ امام جمعه ورامین با تأکید بر لزوم حفظ حرمت مرجعیت شیعه، تصریح کرد: سوابق درخشان آیت الله العظمی صافی در حمایت از انقلاب و دفاع از مبانی اسلام و ترویج فرهنگ مهدویت بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله سیدمرتضی محمودی، با محکومیت اهانت به ساحت مرجعیت، بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) و همچنین رهبر معظم انقلاب همواره احترام خاصی را برای مراجع تقلید قائل بوده و همواره برحفظ حرمت‌ آنان تأکید داشته اند.

امام جمعه ورامین با اشاره به شخصیت علمی، فقهی و معنوی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، گفت: بنده خود شاهد بوده‌ام که این مرجع بزرگوار همواره مورد عنایت خاص آیت الله العظمی بروجردی بوده و امام راحل نیز توجه خاصی به معظم له داشتند ضمن این‌که سوابق درخشان ایشان در حمایت از انقلاب و دفاع از مبانی اسلام و ترویج فرهنگ مهدویت بر کسی پوشیده نیست.

آیت الله محمودی گلپایگانی تأکید کرد: مرجعیت شیعه و حوزه‌های علمیه، امانات الهی هستند که باید با تمام وجود از آن‌ها پاسداری کرد.

امام جمعه ورامین با تأکید بر لزوم حفظ حرمت مرجعیت شیعه، اعلام کرد: مرجعیت شیعه همواره در رهبری دینی و معنوی جامعه نقش به سزایی در طول تاریخ داشته‌است و باید این جایگاه معنوی حفظ شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha