چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
دیدار

سردار میرحیدری گفت: استفاده از ظرفیت های نیروی انتظامی در برپایی و حفظ و حراست از شعائر دینی و اسلامی از اقداماتی است که ناجا می‌تواند انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار محمد رضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان، عصر امروز در دیدار مدیر کل تبلیغات اسلامی و رئیس شورای هیئات مذهبی اصفهان، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حفظ ارزشها و پاسداری از آنها و برقراری نظم و امنیت در جامعه از وظایف اصلی پلیس است.
وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های مختلف نیروی انتظامی در حفظ و حراست از شعائر دینی و اسلامی از دیگر اقداماتی است که ناجا می‌تواند انجام دهد که در تحقق این امر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند و این مورد را در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر مراسم های مذهبی نشان داده است.  
فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه اظهار کرد: احیای معروف و نهی از منکر از دیگر فعالیت‌هایی است که با همکاری مجامع مذهبی و فرهنگی باید در جامعه اسلامی اتفاق بیفتد.
وی عنوان کرد: یکی از راهکارها در هرچه بهتر برگزاری مراسمات مذهبی و تامین امنیت در ایام خاص چون محرم و صفر، بهره مندی از ظر فیت های داخلی هیئت های مذهبی است، لذا پیشنهاد می شود همیاران پلیس از اعضای هیئت ها انتخاب شوند.
میرحیدری در پایان گریزی به بحث مهم توجه به تربیت نسل نوجوان و جوان و ضرورت کاهش آسیب های اجتماعی زد و گفت: نیروی انتظامی دارای ظرفیت های پژوهشی و پژوهشکده ای است که می تواند در همکاری مشترک با اداره کل تبلیغات اسلامی استان به راهکارهای کاهش آسیب های اجتماعی در بین نسل نوجوان دست یافت.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha