چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
عتبات

حوزه/ عیسی سالار محمدی به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان حاجی‌آباد معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ظهر امروز در نشست مشترک حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد، حجت الاسلام شریفی امام جمعه و رئیس ستاد عتبات عالیات هرمزگان، عیسی سالاری به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات حاجی‌آباد معارفه شد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این نشست با اشاره به سابقه فرهنگ، اصالت و ارادت مردم این شهرستان به ائمه معصومین علیهم السلام،گفت: مردم با فرهنگ حاجی آباد هر ساله با برگزاری مراسمات مذهبی بویژه تاسوعا و عاشورای حسینی ارادت خود را به اهل بیت علیهم السلام نشان می دهند.

وی با بیان توطئه های دشمنان بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی تاکید و افزود: در سال‌های اخیر با همراهی امام جمعه و نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بالغ بر ۱۴ مسجد و تعداد زیادی خانه عالم در روستاهای شهرستان ساخته شده است که اقدام ارزشمندی در این راستاست.

فرماندار حاجی آباد افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز با برنامه‌ریزی درست و استفاده از ظرفیت‌های موجود در امور بازسازی عتبات عالیات همکاری خواهند کرد.

حجت الاسلام شریفی، امام جمعه حاجی آباد هم بر با اشاره به جایگاه عتبات عالیات، بر خدمت رسانی در این راستا تاکید کرد.

وی با بیان نقش و اهمیت ستاد  کمک به بازسازی این اماکن مقدسه و استفاده از همه ظرفیت‌ها در این مسیر تاکید و افزود: مردم شهرستان حاجی آباد همیشه در راه خدمت به اهل بیت پیشران بوده و اکنون نیز باید با جدیت در این مسیر قدم بردارند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هرمزگان نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد، گفت: بازسازی عتبات عالیات یک فرهنگ جهانی است و این فرهنگ باید حفظ و نگهداری شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha