یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبریز

حوزه/ بسیج دانش‌آموزی نقش مهمی در پاسداری دارد و باید بخش‌های مختلفی از اسناد لانه‌ی جاسوسی که شامل اقدامات جنایتکارانه استکبار جهانی است در قالب متون آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد تا دانش‌آموزان همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام احمدی، امروز در یادواره شهدای دانش آموزی شهر خاروانا گفت: ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید محمد حسین فهمیده، یکی از ایام الله هایی که ما معتقد برحفظ و ترویج آن هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان از جهات مختلف حوادث وقایع مهمی که در آن اتفاق افتاده، افزود: نخستین واقعه این روز تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سپس شهادت جمعی از دانش آموزانی بود که در مسیر امام راحل عظیم به پا خاستند و سومین واقعه سیزدهم آبان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ بود. این سه مناسبت در این روز محور کار جهانی است، زیرا تقریبا محور تمام شیطنت‌ها در کشور ما و حتی در منطقه و دنیا استکبار جهانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان ادامه داد: ۱۳ آبان نماد روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته که برنامه های متعددی در کشور به همین مناسبت برگزار می شود که در ۲ سال اخیر به دلیل شرایط حاضر در کشور به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت مختلف این برنامه‌ها اجرا می شود، ولی به طور قطع یکی از ایام الله هایی است که ما تحت هیچ شرایطی فراموش نمی‌کنیم.

احمدی با اشاره به مبارزات کشورهای مختلف علیه استکبار جهانی، افزود: همانطور که در افغانستان این اتفاق افتاد باید منتظر این ایام الله در کشور عراق که آشیانه آن ها در منطقه باشیم تا ریشه‌ی استکبار  از این منطقه کنده بشود و شاهد نابودی و زوال بیش از پیش آن ها باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز، افزود: شهید فهمیده الگویی برای بسیاری از افراد شد.

 احمدی یادآور شد: بسیج دانش‌آموزی نقش مهمی در پاسداری دارد و باید بخش‌های مختلفی از اسناد لانه‌ی جاسوسی که شامل اقدامات جنایتکارانه استکبار جهانی است در قالب متون آموزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد تا دانش‌آموزان همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان ثابت قدم بمانند و مثل شهید فهمیده در عرصه‌های مختلف با دشمنان مقابله کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha