جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
دیدار مدیر منطقه‌ای معاونت آموزش حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام پناهی، مدیر منطقه‌ ۳ حوزه‌های علمیه، با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام پناهی، مدیر منطقه ۳ دفتر قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور، در جریان سفر به خوزستان و سرکشی از مدارس علمیه خوزستان، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده‌ ولی‌فقیه در استان خوزستان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام پناهی، ضمن ابلاغ سلام آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی، قائم‌مقام مدیر، گزارشی از بازدیدهای میدانی از مدارس علمیه استان خوزستان بیان کرد.

بیشتر بخوانید؛

دیدار مدیر منطقه‌ای معاونت آموزش حوزه با عضو خبرگان رهبری

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، ضمن خوش‌آمد گویی به حجت‌الاسلام پناهی، اظهار داشت: باید قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه‌ سجادیه را از محجوریت خارج‌ کنیم و طلاب هرچه بیشتر با مفاهیم آن‌ها آشنا شوند.

وی افزود: باید برنامه‌هایی در مدیریت حوزه‌های علمیه تدوین و ابلاغ شود که معارف قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه‌ی سجادیه، به طلاب منتقل شود.

حجت‌الاسلام موسوی فرد، در پایان گفت: استان خوزستان از منابع و ظرفیت‌های خوبی برخوردار بوده و باید نگاه ویژه‌ای به این استان از طرف مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه شود.

در پایان این جلسه، حجت‌الاسلام پناهی قول داد تا پیگیر مصوبات و مشکلات حوزه علمیه خوزستان در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha