دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 988400
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
شاهچراغی استاندار جدید قم

حوزه/اعضای هیأت دولت در نشست امروز خود، پس از بررسی سوابق سیدمحمدتقی شاهچراغی به وی به‌ عنوان استاندار قم رأی اعتماد دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اعضای هیأت دولت در نشست امروز خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، پس از بررسی سوابق سیدمحمدتقی شاهچراغی، به وی به‌ عنوان استاندار قم رأی اعتماد دادند.

بر اساس این گزارش: سید محمد تقی شاهچراغی متولد ۱۳۴۰  در قم است که بعد از اتمام دوره دبیرستان و اخذ دیپلم وارد حوزه علمیه قم شد.

وی با آغاز جنگ تحمیلی، راهی جبهه‌های حق علیه باطل شده و پس از مدت کوتاهی بعنوان یکی از فرماندهان لشکر همیشه پیروز ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) در کنار بزرگانی چون شهید زین‌الدین به دفاع از کشور پرداخت.

استاندار جدید قم که هم اکنون دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است، پس از دفاع مقدس نیز سابقه فرماندهی سپاه‌ استان‌های سمنان، گلستان، مرکزی، مازندران و استان تهران را در کارنامه دارد و از مهرماه ۱۳۹۷ تاکنون نیز فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم را بر عهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی محمد نصیری DE ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    اجرسردارشاهچراغی باامام زمان.درزمان سیل ۹۸ در پلدختر و معمولان این سید جلیل القدر رو شخصا دیدم که چقدر برامون تلاش میکرد.و استاندار و دولت انگار نه انگار.خدا عمر باعزت بهش بده.