شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
داراب

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در معاونت فاوای سپاه پاسداران گفت: با وجود آنکه  آمریکا خود را داعیه دار حقوق بشر می‌داند، اما تاریخ مملو از جنایت آنها همچون فعالیت های نژاد پرستی علیه سیاه پوستان٬ جنگ و کشتار مردم ویتنام٬ مردم ژاپن٬ عراق و افغانستان و جنایاتی همانند هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان مراسم  بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی در همدان و در هوای بارانی با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف ظهر امروز در میدان امام خمینی(ره) همدان برگزار شد.

در شروع این مراسم حجت الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه  پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهانی را برهم زد، اظهار داشت:  انقلاب اسلامی در کنار پیام هایی از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، رهایی قدس و استکبار ستیزی را در بعد جهانی  برنامه های خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه آرامش امروز کشور مرهون خون شهدا است یاد آور شد: روز ۱۳ آبان مختص دانش آموزان نیست و باید برای شرکت تمام اقشار در برنامه های این مناسبت تاریخی داشت.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه عظمت ایران اسلامی در جنگ هشت ساله و تحریم ها مشهود است، مطرح کرد: نقشه های شوم مدعیان قدرت جهانی به واسطه قدرت استکبار ستیزی نظام اسلامی هیچ گاه عملی نشده و نخواهد شد.  

تاریخ مملو از جنایت حقوق بشری آمریکا است / حرکت بر محور ولایت فقیه عامل موفقیت کشورهای مسلمان است


سپس حجت الاسلام علی اکبر داراب کلایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در معاونت فاوای سپاه پاسداران، به عنوان سخنران این مراسم در جایگاه قرار گرفت و با اشاره به اینکه ۱۳آبان روز ایستادگی در برابر استکبار است، اظهار داشت: در مبانی اسلامی، واژه استکبار و اهمیت مبارزه با آن صدها آیه و روایت بیان شده است که در انقلاب اسلامی نیز بر انی موارد تاکید شده است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر ولایت رسولان الهی مانع از گمراهی انسان می شود، گفت: در زمان پیامبر گرامی اسلام نیز عده ای در برابر حضرت ایستادند که خداوند از آنها به عنوان مستکبر یاد کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در معاونت فاوای سپاه پاسداران نفاق٬ ایجاد رخنه و نفوذ در جریان اسلام را از مهمترین ویژگی های شخصیتی افراد مستکبر خواند و یادآور شد: در طول تاریخ بسیاری از مستکبران برای ضربه زدن به ندای حق تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و لحظه ای از اجرای نقشه های شوم خود دست نکشیده اند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز که جهانیان متوجه شدند این انقلاب برای دفاع از مظلومان عالم و مبارزه با ظالم به وقوع پیوسته، بسیاری از مردم خوشحال شدند و مستکبران از این اتفاق ناراحت بودند.

حجت الاسلام داراب با اشاره به توطئه دشمنان از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، مطرح کرد: یکی از این نقشه ها حمله رژیم بعث به کشور و دوران هشت ساله دفاع مقدس است که مردم ایران اسلامی در برابر همه قدرتمندان ایستادند و از خاک کشور دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است، یادآور شد: نباید از این گنجینه ارزشمند غافل شویم و هر روز باید دستاوردها و ماجراهای آن را برای جامعه، خصوصا نسل جوان بازگو کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در معاونت فاوای سپاه پاسداران تصریح کرد: با وجود آنکه  آمریکا خود را داعیه دار حقوق بشر می‌داند، اما تاریخ مملو از جنایت آنها همچون فعالیت های نژاد پرستی علیه سیاه پوستان٬ جنگ و کشتار مردم ویتنام، مردم ژاپن٬ عراق و افغانستان و جنایاتی همانند هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران است.

وی با اشاره به اینکه استکبار با استفاده از تحریم، جنگ نرم و جنگ سرد به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، گفت: حرکت بر محور ولایت فقیه، عامل موفقیت کشورهای مسلمان بوده و خواهد بود و اگر  حرکت کشورهای مسلمان بر این محور نباشد،  تفرقه در جامعه حاکم خواهد شد.

تاریخ مملو از جنایت حقوق بشری آمریکا است / حرکت بر محور ولایت فقیه عامل موفقیت کشورهای مسلمان است

در پایان این مراسم نیز طاها بابایی، دبیرکل جبهه نسل نو نیروهای انقلابی استان همدان و از دانش آموزان فعال در استان بیانیه روز ۱۳ آبان را قرائت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha