شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تکاب

حوزه/ حجت الاسلام رحیمی گفت: رویکرد دولت جدید ایران تعامل با دنیا با ادبیات انقلابی است و باید جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات از موضع قدرت وارد شود و موضع ضعف و انفعال جواب نمی دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی رحیمی امروز در خطبه های نماز جمعه تکاب که در مصلای این شهرستان برگزار شد، با بیان این که تقویت ایمان و اعتماد به خداوند یکی از راه های سعادت است، اظهار داشت: افراد زیادی در حیات دنیوی خود انسان دارای تقوا بودند اما از آن جایی که در بسیاری مسائل با خداوند معامله نکرده بودند و ایمانشان دارای پشتوانه الهی نبود در موقع خارج شدن جانشان نتوانستند شهادتین را بر زبان جاری سازند.

وی در خطبه دوم با قدردانی از عوامل برگزار کننده ۱۳ آبان در شهرستان تکاب، افزود: در دنیای کنونی انسانیت جایگاه خود را از دست می دهد و تمدن هایی که در حال بنا شدن هستند بر اساس مادی گری و ضد بشر تاسیس می شوند و با این وضعیت به وجود آمده هر دولتی بخواهد دارای ابزار قدرت باشد به این سمت حرکت می کند که حرکت قابل دفاعی نیست.

امام جمعه تکاب در ادامه تصریح کرد: رویکرد دولت جدید ایران تعامل با دنیا با ادبیات انقلاب اسلامی است و اگر قرار است مذاکره ای صورت بگیرد با این ادبیات صورت خواهد گرفت و باید جمهوری اسلامی ایران از موضع قدرت وارد شود، چرا که موضع ضعف و انفعال جواب نمی دهد.

وی با بیان این که حرکت هوشمندانه سپاه پاسداران در توقیف کشتی آمریکا بار دیگر قدرت پوشالی این کشور را نشان داد، گفت: در مقطعی برخی افراد اجازه نمی دادند که حتی در منطقه ما مانور نظامی انجام دهیم که مبادا موجب ناراحتی دشمن شود و این عوامل باعث جری تر شدن روز افزودن دشمن و تحت فشار قرار گرفتن ملت ایران شد به گونه ای که حتی داروهای مورد نیاز بیماران هم مورد تحریم قرار گرفت.

حجت الاسلام رحیمی افزود: در شرائطی که کشور تحت شدیدترین تحریم های غرب و آمریکا بود، دولتمردان سابق سکوت می کردند اما اینک نظام اسلامی قدرت خود را به نمایش می گذارد و دشمنان را غافلگیر می کند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha