سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 988885
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ امام جمعه میاندوآب با بیان این که دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاخ آمریکا را شکستند، تصریح کرد: افتخار می کنیم که دلاورمردان نیروی دریایی سپاه مقتدرانه با دزدی دریایی آمریکا مقابله کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در خطبه های نماز جمعه میاندوآب که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: خودمحوری از موانع عدالت است و اگر بخواهیم موانع عدالت را کنار بزنیم باید همه پیرو ولایت بوده و از دوقطبی و دوصدایی پرهیز کنیم.

وی با بیان این که هر کجا خوی استکباری بوده و روحیه خودبرتربینی باشد در آنجا عدالت نیست، بیان کرد:  آمریکا که خوی استکباری دارد نه تنها برای کشورهای تحت استعمارش بلکه در کشور خود نیز فاقد عدالت است.

امام جمعه میاندوآب افزود: اگر بقیه کشورها همچون ایران مقابل سلطه دشمن مقاومت می کردند در آن صورت آمریکا نمی توانست به خوی استکباری خود ادامه دهد، اما متاسفانه شاهدیم که خائنین حرمین با مصداق استکبار به رقص شمشیر می پردازند.

وی با بیان این که دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاخ آمریکا را شکستند، تصریح کرد: افتخار می کنیم که دلاورمردان نیروی دریایی سپاه مقتدرانه با  دزدی دریایی آمریکا مقابله کردند و نیروهای جان برکف و ولایتمدار سپاه با سریعترین حرکت، شاخ دشمن تا بن دندان مسلح را شکستند و درس دیگری به استکبار جهانی دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha