جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ امام جمعه ارومیه با تاکید بر رعایت محرم و نامحرم در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی گفت: مردم از عدم رعایت مسائل محرم و نامحرم در امور پزشکی گلایه مند هستند و متاسفانه با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب، در اکثر بیمارستان ها سونوگرافیست خانم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی امروز در دیدار دکتر محمد امین ولی زاده، سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، اظهار داشت: در انتخاب افراد فارغ از جناح بندی ها، اشخاص کاری و متدین را انتخاب کنید تا مشکلات مردم را برطرف کنند. از انتخاب کسانی که با سوء مدیریت سبب ایجاد نارضایتی در مردم می شوند، پرهیز کنید.

 وی با تاکید بر تقویت ارتباط ریاست دانشگاه با نهاد نمایندگی رهبری، گفت: نیروهای نهاد عموما خیرخواه مجموعه دانشگاهی بوده و ارتباط وثیق با نهاد در انجام وظایف به شما کمک خواهد کرد و از همان ابتدای کار بین خود و خداوند عهد نموده و مسائل شرعی را در امور دانشگاه مراعات نمایید.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر رعایت محرم و نامحرم در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی افزود: مردم از عدم رعایت مسائل محرم و نامحرم در امور پزشکی گلایه مند هستند و متاسفانه با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب، در اکثر بیمارستان ها سونوگرافیست خانم وجود ندارد و لازم است این مشکل برطرف شود.

وی تاکید کرد: برای تربیت نیروهای تخصصی بانوان ریل گذاری کرده و مشکل کمبود نیروی زن را جبران نمایید و اگر این مشکل به مطالبه از وزارت و ریاست جمهوری است باید این مسئله هرچه سریعتر مطالبه شود و بنده هم در این راه مجموعه علوم پزشکی را کمک خواهم کرد و آماده ورود و مطالبه از مسئولین هستم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha