دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برادر زاہد مہدی آئی ایس او پاکستان کے نئے میرِ کارواں منتخب

حوزه/ از سوی سازمان دانشجویان امامیه پاکستان گردهمایی سالانه این سازمان در لاهور برگزار شد که در آن زاهد مهدی بعنوان رئیس جدید این سازمان انتخاب شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» سازمان دانشجویان امامیه پاکستان گردهمایی سه روزه سالیانه و پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را امسال با عنوان «تلاش مستمر و عزم نو» در حوزه علمیه جامعة المصطفی لاهور برگزار کرد.

 این گردهمایی از ۴ نوامبر ۲۰۲۱ آغاز  و در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۱ به اتمام رسید که در آن، اعضای سازمان از سراسر پاکستان شرکت کردند و روحانیون برجسته نیز در این گردهمایی به سخنرانی پرداختند.

در پایان گردهمایی اعضای سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، زاهد مهدی و حسن عارف به عنوان نامزد ریاست این سازمان معرفی شدند و در نهایت زاهد مهدی با رای بیشتر به ریاست این سازمان انتخاب شد.

رئیس جدید سازمان دانشجویان امامیه پاکستان، دانشجوی دانشگاه مُلتان، رئیس سابق سازمان دانشجویان امامیه شعبه گلگیت، و نائب رئیس مرکزی سابق این سازمان است.

گفتنی است سازمان دانشجویان امامیه پاکستان یک سازمان مردمی متشکل از دانشجویان و طلاب و دانش‌آموزان پاکستانی است که در جهت ترویج گفتمان انقلاب و امام خمینی در پاکستان فعالیت می ‌کند.

این سازمان که ساختار، آرمان‌ها، اهداف و برنامه‌های آن شباهت زیادی به بسیج دارد هر سال با برگزاری چند کنفرانس و اردوی دانش ‌آموزی و دانشجویی و برنامه‌های مناسبتی و البته چاپ کتاب و نشریات هفتگی و ماهانه، نقش مهمی در حضور و نفوذ فرهنگ انقلابی در پاکستان دارد.

سازمان دانشجویی امامیه چند سالی است که به ساخت فیلم هم روی آورده است و دارای اداره‌های مختلفی است که بزرگ ترین اداره، مجمع یا مجلس نظارت با ۱۹ نفر عضو متشکل از علما و کارشناسان موضوعات مختلف است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha