یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست فصلی مدیران تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان در راستای بررسی فعالیت قرارگاه های دوازده‌گانه استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، همزمان با آغاز نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان، فعالیت قرارگاه های ۱۲ گانه استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در بخش آغازین این نشست، حجت الاسلام فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی، ارزیابی فعالیت قرارگاه های ۱۲ گانه را دارای اهمیت ویژه ای برشمرد و گفت: در سال جاری با ابلاغ قرارگاه ها توسط مدیرکل محترم به ادارات تبلیغات اسلامی،  فصل نوینی از رویدادها و تحولات فرهنگی در سطح استان آغاز شده است که قطعا نتایج قابل توجهی را به دنبال خواهد داشت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، افزود: بحمدالله در سال جاری شاهد این بوده ایم که بخش های مختلف سازمان به تکامل خوبی رسیده اند. لذا بنا داریم در فضایی شفاف و صمیمانه موضوعات مورد نظر را مطرح کرده تا ان شاءالله در ماه های پایانی سال، همسو با اهداف تبیین شده، عملکرد سالانه را مورد ارزیابی قرار دهیم.

نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد+عکس

در بخش دیگری از این نشست، حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، بر استفاده از فرصت ها به عنوان یک اهرم قوی در رسیدن به موفقیت تأکید کرد و اظهار داشت: انسان باید تلاش کند با استفاده درست از فرصتها و مسئولیت هایی که بر عهده دارد در نظام الهی بازنده نباشد.

وی در ادامه تصریح کرد: در مبارزه تمدنی، باید اراده مردم مقابل اراده دشمن قرار گیرد. لذا ما در سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه داریم طوری عمل کنیم که مردم اراده کنند، انقلاب اسلامی بماند.

حجت الاسلام نبی زاده، خاطرنشان کرد: رویکرد برگزاری این نشست، هم رویکرد مباحثه ای است و هم عملیاتی ، لذا در راستای فعالیت این قرارگاه ها به دنبال تمرکز بر مأموریت ها در ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان بوده ایم.

نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد+عکس

لازم به ذکر است، این نشست به مدت سه روز در محل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد و هر یک از قرارگاه ها با توجه به فرصت در نظر گرفته شده به بیان برنامه ها و طرح های عملیاتی خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha