دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
صالحی منش استاندار قم

استاندار قم گفت:‌ ما خود را مديون رهبري پيامبرگونه امام خميني (ره) و خون هاي ريخته شده شهدا مي دانيم و بايد دين خود را با خدمتگزاري بيش از پيش به انقلاب اسلامي ادا كنيم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش در جلسه ستاد گرامیداشت دهه بصيرت و ميثاق امت با ولايت، قيام خونين 19 دي را حركتي الهي خواند و بزرگداشت اين قيام پربركت پس از 3 دهه را نشان از عظمت و بزرگي آن دانست.

وی با اشاره به اين حركت عظيم كه در 19 دي ماه1356شكل گرفت، آن را سرفصلي از حركت بزرگ و سرنوشت ساز عنوان كرد كه منجر به انقلاب اسلامي و چنين روزهاي با عظمتي شد.

استاندار قم تاکید کرد:‌ ما خود را مديون رهبري پيامبرگونه امام خميني (ره) و خون هاي ريخته شده شهدا مي دانيم و بايد دين خود را با خدمتگزاري صادقانه، به انقلاب اسلامي ادا كنيم.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش، حركت عظيم عاشقان ولايت از قم به سمت تهران در روز 19 دي را كه با شور و شوق خاصي همراه است نشان از ادامه راه شهدا دانسته و افزود: مردم و مسئولان قم به ديدار مولا و مقتداي خود مي روند تا ضمن ابراز علاقه قلبي خود به نظام ورهبري معظم انقلاب، به جهانيان بگويند به راه مقدس شهيدان پايبندند و اين مسير الهي را ادامه خواهند داد.

در این نشست، لطفي، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قم نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای هماهنگی عزيمت كاروان ميثاق با امام، بيعت با رهبري كه در 19 دي ماه به ديدار مقام معظم رهبري خواهند رفت را ارائه داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha