شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی به مناسبت روز شهید، گفت: روز شهید، روز خون سرخ و پاک، روز خون آزادی و حاکمیت، خون عزّت و کرامت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی به مناسبت روز شهید که توسط شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت مدیره این تجمع قرائت شد، گفت: روز شهید، روز خون سرخ و پاک، روز خون آزادی و حاکمیت، خون عزّت و کرامت است و ما این روز را جشن می گیریم تا یادآور سخن شیخ الشهدا شیخ راغب حرب شویم که می گفت: "خون شهید جریان دارد و موجب رشد می شود.

مقاومت اسلامی طی ۴۰ سال توانست پیروز های بزرگی را تحقق بخشد

شیخ حسان عبد الله اشاره کرد: مقاومت اسلامی طی ۴۰ سال توانست پیروز های بزرگی را تحقق بخشد که از آزاد سازی سال ۲۰۰۰ و پیروزی تاریخی سال ۲۰۰۶ آغاز شده و تا آزاد سازی جرود عرسال از دست تکفیری ها و تروریست ها به دست معادله سه گانه ارتش، مقاومت و ملت ادامه دارد.

مقاومت و نبرد تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد

وی در ادامه گفت: پیروزی های مقاومت در میدان های مقابله با دشمن صهیونیستی آمریکایی بوده و این جنگ همچنان ادامه دارد و شکل های مختلفی به خود گرفته است و این نبرد تنها با نابودی رژیم صهیونیستی که به خواست خداوند نزدیک است، ادامه دارد.

عضو ارشد تجمع علمای مسلمان، محاصره اقتصادی را در چارچوب جنگ صهیونیستی آمریکایی و شکل دیگری از آن جنگ دانست و افزود: همانطور که در گذشته پیروز شدیم، امروز نیز پیروز خواهیم شد.

فشار عربستان علیه لبنان، بیانگر دشمنی آن با مقاومت است

وی در بخش دیگر این بیانیه اشاره کرد: عربستان سعودی می خواهد از طریق فشار بر لبنان تأثیر حزب الله در سیاست لبنان را از بین ببرد و این بیانگر حقیقت موضع عربستان در دشمنی با مقاومت است و این رژیم برای تحمیل عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، تلاش می کند، امّا در این راه شکست خواهد خورد.

ملت های جهان اسلام برای تحقق پیروزی نهایی در محور مقاومت قرار گیرند

شیخ عبد الله در پایان ملت لبنان و ملت های جهان اسلام را به وحدت در مقابله با پروژه صهیونیستی آمریکایی و حضور در محور مقاومت برای تحقق پیروزی نهایی بر رژیم اسرائیل و نابودی آن دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha