سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حوزہ علمیہ امام صادق (ع) واشی نیو ممبئی

حوزه/ طلاب حوزه علمیه امام صادق واشی بمبئی نو هند در واکنش‌ به اقدامات و سخنان موهنانه وسیم رضوی خواستار برخورد جدی با او شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» مدیر، اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق واشی بمبئی نو هند در بیانیه ای در واکنش‌ به اقدام وسیم رضوی خواستار محکوم به اعدام هتاک قرآن و پیامبر اکرم شد.
متن پیام به شرح زیر است؛
یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره

مایه تاسف است که بعضی به ازای سود اندکی آخرت خود را می فروشند. مصداق اتم این مسئله وسیم رضوی است که تمام مرزهای بی سوادی و جسارت را پشت سر گذاشته است، آن هم در کشوری مانند هندوستان که به دین بالاترین اهمیت را می دهند و تصمیم گیری قوه قضاییه ما نیز درباره مسجد بابری، شاهدی آشکار بر این امر است. اما وای بر این ملعون که دستورات و توطئه های دشمن را عملی می کند. و اینک به اشاره توطئه گران و ضد اسلام به ذات حضرت محمد، معلم اخلاق و انسانیت، توهین کرده است. اگرچه این ها تازه نیست.

در روزهای آتی دشمنان بشریت، اسلام و پیامبر برای توهین به پیامبر اکرم، از تمام توان خود استفاده خواهند کرد. اما به یاد داشته باشند، کسی که دارای صفت خلق عظیم است، نمی‌شود به شخصیت او ایراد گرفت. تاریخ نشان داده است که اهانت کنندگان همواره ذلیل و خوار بوده اند و بشریت تا قیامت از سیره پیامبر رحمت پیروی خواهند کرد.

ما اساتید، طلاب و اعضای حوزه علمیه امام صادق واشی بمبئی، اقدامات وسیم مرتد را محکوم می کنیم و از دولت هند می خواهیم که او را از عضویت هیئت اوقاف شیعیان، حذف کند. زیرا او بعد از اهانت به پیامبر اکرم مرتکب کفر شده و از قلمرو اسلام خارج شده است. همچنین او باید فورا دستگیر شود زیرا چنین افرادی تهدید دائمی برای جامعه هستند. باید با او به شدت برخورد شود و حداقل مجازات اینگونه افراد اعدام باشد. وسیم رشدی باید هر چه زودتر به دار آویخته شود تا دلهای مجروح شده جهان اسلام به ویژه مسلمانان هند آرامش یابد.

حوزه علمیه امام صادق واشی بمبئی نو هند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha