شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به سند توسعه شهرستان جم، تصریح کرد: سند توسعه این شهرستان در گذشته نوشته شده که لازم است این سند بروزرسانی و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در دیدار سید محمد احمدپور، فرماندار جدید شهرستان جم، با بیان اینکه شهرستان جم نیاز به یک تحول عمیق با نگاه انقلابی دارد، اظهار کرد: یکی از کارهایی که باید در شهرستان جم انجام شود، توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه این شهرستان در حوزه های مختلف از جمله عمرانی، رفاهی، فرهنگی و کشاورزی است.

با اشاره به وضعیت کشاورزی و آب شهرستان جم، افزود: توسعه کشاورزی و تأمین آب شرب و کشاورزی از نکات مهمی است که باید در این شهرستان پیگیری، توسعه و مشکلات موجود آنها برطرف شود.

امام جمعه بوشهر تأکید کرد: کشاورزی خصوصا خرمای شهرستان جم را آباد و صنایع تبدیلی آن را ایجاد کنید.

وی با بیان اینکه جم تنها شهرستان استان بوشهر است که بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ندارد، افزود: کوشش شود که در این شهرستان بیمارستانی استاندارد و شایسته مردم این شهرستان ساخته شود.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با اشاره به سند توسعه شهرستان جم، تصریح کرد: سند توسعه این شهرستان در گذشته نوشته شده که لازم است این سند بروزرسانی و اجرایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه نکاتی در رابطه با وضعیت آلایندگی، اشتغال، فرهنگی، مصلای نماز جمعه، وضعیت دینی، ایجاد بازارچه ارائه کالاهای ارزان و توجه به جوانان و فرودگاه شهرستان جم بیان کرد و بر برطرف شدن مشکلات این حوزه ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha