یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمان، با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی در ارتقای فعالیت های مساجد، تربیت و حمایت امامان جماعت را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، در جریان سفر استانی تیم ستاد راهبری مساجد حوزه های علمیه به استان کرمان, حجت الاسلام محمد مهدی مسلمی فر، برای ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته و دریافت نظرات و رهنمودهای سازنده، با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ابتدا حجت الاسلام محمد مهدی مسلمی فر بعد از ارائه فعالیت های صورت گرفته تاکنون, و تبیین برنامه های آینده، طرح توانمد سازی ائمه جماعات را از اولویت های این ستاد دانست و برنامه های پیش بینی شده در این زمینه را تشریح کرد.

وی افزود: برای این امر یک سامانه ی آموزشی تعاملی با کارورزی های میدانی طراحی شده است که بزودی رونمایی می شود و ائمه جماعات و طلاب علاقه مند به امامت مسجد می‌توانند در این دوره شرکت نمایند.

حجت الاسلام مسلمی فر ادامه داد: کمیته های مختلفی ذیل ستاد راهبری مساجد فعالیت خود را آغاز کرده اند که به صورت تخصصی به دنبال راهبری در خدمات رسانی هرچه بهتر و آسان تر به امامان مساجد می‌باشند.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، نماینده ولی فقیه در استان کرمان با ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته تاکنون، تشکیل ستاد راهبری را مجموعه ای مفید دانست و توصیه کرد که فعالیت ها بصورت ستادی ادامه یابد.

وی اظهار کرد: این فعالیت از قم شروع شده و در حال گسترش به کل کشور است، البته باید توجه داشت که به تناسب بوم زیست هر استان، زیرساخت ها تخصصی تر شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان، آمادگی استان کرمان را برای هماهنگی هرچه بیشتر با برنامه های ستاد راهبری مساجد اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha