جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 990771
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
مهراب کیانی

در ادامه سلسله نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با جوانان، جمعی از جوانان همزمان به صورت حضوری و مجازی با حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در ادامه سلسله نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با جوانان، جمعی از جوانان استان همزمان به صورت حضوری و مجازی با حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری دیدار کردند.

در این نشست صمیمی که در بستر فضای مجازی نیز به صورت آنلاین پخش می شد، چند تن از جوانان در رابطه با حوزه های مختلف از جمله لزوم توجه به جوان سازی هیئت امنای های مساجد و انتخاب افراد شایسته جهت انجام امورات تربیتی، لزوم بررسی و دریافت نتیجه فعالیت ائمه جماعات در مساجد با نگاهی تربیت محور و نه صرفا گزارش محور، لزوم توجه بیشتر به تربیت کودکان و نوجوانان در مدارس و دانشگاه ها ، لزوم تعریف نوع و مدل حکمرانی اسلامی در کشور و در استان، ساز و کار جهت تربیت جوان تراز انقلاب اسلامی، بحث گزینش نیروی بومی در استان، عدالت در بحث حقوق و دستمزدها و مطالب و سئوالاتی را بیان کردند و در ادامه امام جمعه بوشهر ضمن بیان نکاتی در رابطه با موضوعات مطرح شده، به مسائل و پرسش های بیان شده پاسخ گفت.

مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه(س) در بوشهر برگزار شد

مراسم عزاداری وفات کریمه‌ی اهل بیت حضرت فاطمه معصومه «سلام الله علیها» با عنوان روضه اختُ الرضا «سلام الله علیها» در مصلای جمعه شهر بوشهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خادمان حرم این بانوی بزرگوار و جمعی از مردم عزادار برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر به بیان نکاتی پیرامون زندگانی حضرت معصومه(س) پرداخت.

همچنین در این برنامه مداح اهل بیت به بیان مرثیه سرایی پرداخت.

برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر

عبدالله نجفی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری جشنواره ابوذر طی دوره‌های گذشته با استقبال بسیار خوب اهالی رسانه استان بوشهر روبرو بوده است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در شش دوره گذشته به ویترینی ارزشمند برای ارائه آثار فعالان رسانه‌ای شده است‬ افزود: در همین راستا هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر بیان کرد: خبر، گزارش، یادداشت، اینفوگرافیک، عکس، مستند کوتاه، کاریکاتور، کلیپ و موشن گرافیک از قالب‌های مد نظر برای ارسال آثار در این جشنواره است.

وی ادامه داد: توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی ها، الگوسازی و مطالبه‌کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی، امنیت پایدار، آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی، سبک زندگی، امید و نشاط و دشمن شناسی محورهای اصلی این جشنواره است.

نجفی افزود: منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این جشنواره مشارکت و همکاری دارد و محور استانی جشنواره نیز شامل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در استان بوشهر است.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب این موضوع بیشتر با رویکرد تقویت روحیه مطالبه‎‌گری رسانه‌ها از صنایع و البته انتشار فعالیت‌های اثربخش صنایع در تحقق مسولیت‌های اجتماعی بوده است.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر زمان ارسال آثار را تا ۲۱ دیماه عنوان کرد و افزود: علاقمندان آثار خود را همراه با نام رسانه، عنوان اثر، نام و نام‌خانوادگی صاحب اثر و شماره تماس ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha