جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/ مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهیده «فاطمه اسدی» در سنندج

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: شهیده فاطمه اسدی نمونه ای از صلابت و دلاوری زن کُرد در دفاع از میهن و کشور است، ما مردان و زنان بسیاری داریم که هر لحظه آماده اند در برابر دشمنان این نظام قرار بگیرند که این خود ثروتی بزرگ برای این انقلاب اسلامی و مردمی است.

ماموستا فایق رستمی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: حضور امروز مردم فهیم و انقلابی استان کردستان در مراسم تشییع پیکر این بانوی بزرگ و غیور کُرد بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهیده فاطمه اسدی نمونه ای از صلابت و دلاوری زن کُرد در دفاع از میهن و کشور است، ما مردان و زنان بسیاری داریم که هر لحظه آماده اند در برابر دشمنان این نظام قرار بگیرند که این خود ثروتی بزرگ برای این انقلاب اسلامی و مردمی است.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: تاریخ شکوهمند کردستان امروز برگ زرین دیگری گرفت که این برگ را شهیده فاطمه اسدی به نام خود مزین کرده است و امیدواریم که زندگی این بانوی کُرد برای زن ایرانی نماد ایستادگی و صلابت باشد.

ماموستا رستمی افزود: در روزهای گذشته که پیکر این بانوی شهید در شهرهای مختلف ایران تشییع گردید که شاهد حضور ملت ایران بودیم که این حضور نشان داد که مردم ایران همچنان به عهد خود که همان پایبندی به نظام و ولایت فقیه می باشد، هنوز پایبند هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان می خواهیم که ابعاد زندگی بانوان بزرگ کُرد همانند شهیده فاطمه اسدی را برای نسل های جوان بیشتر و بهتر معرفی کنند تا فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در جامعه جاری باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha