پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
ل

حوزه /فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از اجرای بیش از ۳۶۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری، امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بیش از ۳۶۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در کاشان برگزار می شود .

وی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، امنیت، مدافعین حرم، به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهیدحاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: یاد ۸۷۰ بسیجی شهرستان کاشان از مجموع ۱۸۲۴ شهید این شهرستان را نیز گرامی می داریم.

اکبری با گرامی داشت یاد شهید محمد بدیعی که پس از۳۳ گمنامی پرآوازه رخ نمود، گفت: برنامه های هفته بسیج امسال کاشان از روز دوشنبه همزمان با برگزاری یادواره شهید بدیعی در مسجد ام النین(س) با حضور پرشور و با عظمت مردم ولایت مدار کاشان، با عنوان «سفیر جازموریان» آغاز شده است.

وی اظهار کرد: امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ اولین همایش فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان کاشان در در راستای تبیین سند راهبردی ده ساله بسیج که به تایید مقام معظم رهبری رسیده، برگزار می شود.

اکبری، به نواختن زنگ مدارس کاشان و بهره برداری از نیروگاه های خورشیدی به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بعد از نماز مغرب و عشا روز شنبه ۲۹ آبان که به عنوان اولین روز رسمی هفته بسیج در سراسر کشور با شعار بسیج اقتصادمقاومتی است، بسیجیان و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان کاشان با آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار خواهند داشت.

وی، با اشاره به برگزاری یادوره های شهدای سن سن، شهیدان فارسی و شهدای جهادگر شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل و نطنز با سخنرانی نماینده ولی فقیه در کاشان و وزیرجهاد کشاورزی، در سالن علامه فیض دانشگاه کاشان در روز جمعه ۵ آذر، افزود: از ابتدای هفته بسیج به مدت ۶ روز برنامه رادیویی تحت عنوان روایت عشق از رادیو کاشان پخش خواهد شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان در پایان افزود: همایش فرماندهان و ائمه جماعات بسیج مساجد، مسابقات فرهنگی و ورزشی، تقدیر از وابستگان بسیج، بهره برداری کارگاه های تولیدی اشتغالزایی خانگی، افتتاح قنات های مرمت شده و استخرهای ذخیره سازی آب در بخش قمصر و بهره برداری از پایگاههای بسیج بلوار صنعت و چندین پایگاه بسیج خواهران و صندوق های قرض الحسنه خانگی در هفته بسیج انجام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha