سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شبستری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی درگذشت عالم مبارز و انقلابی، آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در پیامی با تسلیت ارتحال آیت الله محسن مجتهد شبستری، ایشان را عالمی مجاهد و از روحانیون موفق در ارائه خدمات اجتماعی و ترویج و نشر علوم اسلامی و شعائر دینی و مذهبی برشمرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم مبارز و انقلابی حضرت آیت لله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری(رحمة الله علیه) عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأسف و تألم گردید.

آن عالم مجاهد که از روحانیون موفق در ارائه خدمات اجتماعی بود، عمر پر برکت و معنویت خود را در راه ترویج و نشر علوم اسلامی و شعائر دینی و مذهبی، تربیت شاگردان فاضل و دفاع از آرمان های مقدس حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و انقلاب شکوهمند اسلامی و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و خدمت به مردم شریف مصروف کرد.

اینجانب ارتحال آن فقید سعید را به حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت برکاتهم»، مردم متدین و شریف آذربایجان شرقی و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عالم ربانی رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی درخواست می‌نمایم.

عبدالکریم بهجت پور

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha