چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 991352
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
امام جمعه نقده

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: باید از روی کار آمدن جوانان حمایت کنیم و این گونه نباشد که اگر جوانی بر کاری انتخاب شد، بلافاصله هجمه ها علیه او سرعت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی، امروز در خطبه های جمعه نقده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان کشور ، نخبگی را یک نعمت و ثروت دانشت و اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که ما را از نخبگان خودمان غافل کند تا بر کشور مسلط شود.

وی با توصیه به مسئولین برای رفع موانع موجود در مسیر حرکت نخبگان، اضافه کرد: دایره فعالیت بسیج محدود به عرصه های نظامی نیست و این شجره طیبه باید در مسائل فرهنگی و سیاسی و ...نیز نقش آفرینی کند.

امام جمعه نقده با تشکر از زحمات هیئت امنا، مسئول پایگاه های بسیج و روحانیون در مساجد، افزود: مردم و مسئولین به رونق مساجد و نماز های جماعت اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در ادامه به جلسه ائمه جمعه آذربایجان غربی با استاندار اشاره کرد و افزود: استاندار باید به مسائل شهرستان ها اهتمام ویژه داشته باشد و لازم است استاندار با بازدید از شهرستان ها، نسبت به رفع موانع موجود برنامه ریزی کند. مطالبه ما از استاندار این است مسئول و فرمانداری را انتخاب کند که ساکن آن شهرستان باشد و اینگونه نباشد فرماندار ماه ها در نماز جمعه شرکت نکند .

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به انتخاب شهردار نقده و تشکر از مسئولین و تاکید بر صدور سریع حکم شهردار، گفت: از سرپرستی شهرداری که در این مدت مسئولیت را به عهده گرفت، تشکر می کنم لکن گلایه ها از مسئولین شهرداری به خاطر هدر رفتن منابع و پرداخت حقوق کارکنان و کارگران این مجموعه بسیار است و لازم است به این مسئله توجه جدی شود.

وی در پایان گفت: باید از روی کار آمدن جوانان حمایت کنیم و این گونه نباشد که اگر جوانی بر کاری انتخاب شد، بلافاصله هجمه ها علیه وی سرعت گیرد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha