سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
بازدید میدانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از مناطق آبگرفته شوشتر

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، در جریان بازدید میدانی از مناطق آبگرفته شوشتر، بر لزوم امدادرسانی فوری به مردم این شهرستان تأکید کرد و گفت: اقدام ضروری و اولیه تخلیه آب‌های سطحی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شب گذشته در پی آبگرفتگی گسترده در شهرستان شوشتر، عازم این شهر شده و از نزدیک در جریان روند امدادرسانی به مردم قرار گرفت.

وی در این بازدید از برخی مناطق حاشیه ای شوشتر بازدید کرد و بر لزوم امدادرسانی و خدمات رسانی نیروهای امدادی و جهادی به مردم سیل زده، تأکید کرد.

امام جمعه اهواز، در حاشیه این بازدید، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه، اظهارکرد: از اوایل صبح روز یکشنبه حدود 4 ساعت بارندگی شدید در شهرستان شوشتر صورت گرفت که میزان بارندگی بالغ بر 80 میلیمتر براورد شده است.

وی با اشاره به بحران آبگرفتگی در برخی مناطق شهرستان شوشتر، گفت: متأسفانه در برخی مناطق همچون شهرک علم الهدی، چشمه سوزنگر، مسکن مهر، کوی نیرو و برخی مناطق شهری و روستایی آب تا قلب خانه مردم نفوذ کرده و اساسیه و لوازم مردم زیر آب رفته است؛ به همین دلیل باید گروه‌های جهادی و امدادی به کمک مردم شتابند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، اقدام ضروری و اولیه را تخلیه آب‌های سطحی عنوان کرد و افزود: تا آبهای سطحی جمع آوری نشود، اقدام خاصی نمی توان برای منازل مردم انجام داد؛ به همین دلیل بنده از سطح مسئولان استانی تا رفع کامل مشکل، پیگیر حل بحران هستم.

لازم به ذکر است، در پی بارندگی روز یکشنبه در شهرستان شوشتر، مناطق وسیعی از این شهرستان دچار آبگرفتگی گسترده‌اند.

بازدید میدانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از مناطق آبگرفته شوشتر+عکس

بازدید میدانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از مناطق آبگرفته شوشتر+عکس

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha