شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ماندگاری

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به این که بسیجی سیاسی است اما حزبی و گروهی نه، گفت: بسیجی واقعی زمان شناسی بوده و وقایع را تشخیص می دهد؛ بسیجیان، متخلق به اخلاق اسلامی هستند و هیچ گاه به دنبال ریا کاری و خودنمایی نیستند.

به گزارش خبرنگاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری، شامگاه سه شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در مسجدالزهراء محله منظریه در جمع بسیجیان و مردم ولایتمدار خمینی شهر اظهارداشت :عاقبت بخیری از مسائل مهمی است که یک مؤمن برای کسب عاقبت بخیری، باید رضایت خداوند را فراهم کند.

وی با اشاره به این موضوع که شهدا افرادی بودند که عاقبت بخیر شدند، ادامه داد: انسان موجودی دارای اختیار محسوب می شود که می تواند با اختیاراتش، راه هدایت یا ضلالت را انتخاب کند.

این کارشناس مذهبی، شهدا را نمونه یک انسان کامل معرفی کرد و گفت: شهید از جان خویش برای رسیدن به خدا می گذرد و اگر حرص و ولعی در وجودش باشد، برای رسیدن به لقاءالله صرف می شود.

وی، عاقبت بخیری شهدا را در اتصال به ولایت دانست و یادآور شد: در تاریخ اسلام و زمان حال، اشخاصی بوده و هستند که جدایی از ولایت عاقبتشان را به شر و بدبختی کشاند و در مقابل افرادی هستند که با تبعیت از ولایت حسن عاقبت را چشیدند.

ماندگاری اظهار کرد: بندگی خدای تبارک و تعالی، موجب افزایش رزق و روزی مادی و معنوی می شود و پرداختنِ تنها به نیازهای دنیوی و خوشگذرانی با حرام، لذت اخروی را از انسان سلب می کند.

کارشناس مذهبی در ادامه با اشاره به این که بسیجی سیاسی است اما حزبی و گروهی نه، ادامه داد: بسیجی واقعی زمان شناس بوده و وقایع را تشخیص می دهد؛ بسیجیان، متخلق به اخلاق اسلامی هستند و هیچ گاه به دنبال ریا کاری و خودنمایی نیستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قدردانی از نعمت ولایت از اهمیت فراوانی برخوردار است و مخالفت با ولایت نتیجه و عاقبت خوبی به دنبال ندارد و تبعیت از ولایت انسان را عاقبت بخیر می کند.

 بسیجی سیاسی است، اما حزبی و گروهی نه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha