شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بسیج نیرویی برای مقابله با ظلم است

حوزه/ فرمانده گردان ۱۶۶ امام حسین(ع) همدان گفت: در بحران جنگ همه هستند و بصورت خودجوش حضور پیدا می کنند، ولی بسیج باید در همه عرصه ها رشد کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مصطفی زهره وند، فرمانده گردان ۱۶۶ امام حسین(ع) همدان در نشست بصیرتی "برکات بسیج و نظام انقلاب اسلامی" که به مناسبت هفته بسیج در مدرسه علمیه صدیقه کبری( س) بهار برگزار شد، گفت: بسیج به معنی گردآوری همه نیروها برای رویارویی با ظلم است و ماموریت هر بسیجی دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب است.

فرمانده گردان ۱۶۶ امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه ماموریت بزرگ بسیج دفاع از انقلاب است، خاطر نشان ساخت: در بحران جنگ همه هستند و بصورت خودجوش حضور پیدا می کنند، ولی بسیج باید در همه عرصه ها رشد کند .

وی ادامه داد: نقش طلاب در دفاع مقدس و در جنگ با داعش حقیقتا بی بدیل بود، چرا که حضور و وجود روحانیون در میان رزمندگان در جهت حفظ و تقویت روحیه بسیجیان تاثیر ویژه ای داشت و هرگاه که احساس ناامیدی در میان بسیجیان دیده می شد، با روشنگری طلاب، تجدید قوا صورت می گرفت و همه برای نبرد آماده و به صف می شدند.

زهره وند، یکی از رسالت های طلاب را تبیین و روشنگری دانست و ابراز کرد: طلاب بایستی هوشیار باشند و با روشنگری به حق و بدون اغراق واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب برای مردم جامعه بیان شود.

وی در پایان افزود: اکنون که بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب می گذرد با تفکر بسیجی است که کشور در عرصه های مختلف رشد چشمگیری داشته و با روحیه مقاومت و ایستادگی است که به پیروزی دست یافته ایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha