سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مهدي دوستي

حوزه/ استاندار هرمزگان بر لزوم ایفای مسئولیت های اجتماعی توسط صنایع و هزینه کرد در ورزش، فرهنگ و مسائل اجتماعی‌ نیز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، صبح امروز در جلسه ای با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بندرعباس در مسائل شهری، رفع مشکلات شبکه جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب مشکل دارد و رفع این مشکلات از اولویت های این شهر است که لازم است با تسریع پروژه تصفیه پساب فاضلاب بندرعباس آن را به اهرمی جهت توسعه شهر تبدیل کرد.

وی، فرسودگی شبکه فاضلاب بندرعباس را دیگر مشکل این شهر دانست و گفت: برای حل این مشکل نیاز به پیگیری جدی وجود دارد و همچنین در بحث تعیین تکلیف اسناد مالکیت زمین های مردم نیز از دیگر مشکلات شهر است که جهت حل آن کارگروه ویژه ای در استان فعال شده است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: به دنبال اجرای طرح ابر اکوسیستم دریایی با هدف تقویت و رونق صنعت گردشگری در استان هستیم و در قالب این طرح، برنامه هایی در جزایر قشم، هنگام، لارک، ساحل بندرعباس و تالاب بندرخمیر به عنوان ابر اکوسیستم دریایی اجرا خواهد شد که نتیجه آن توسعه گردشگری و رونق است.

دوستی بر لزوم ایفای مسئولیت های اجتماعی توسط صنایع و هزینه کرد در ورزش، فرهنگ و مسائل اجتماعی‌ نیز تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به این مهم در تلاش هستیم تا صندوق توسعه استان هرمزگان با هیأت مدیره ای شفاف با حضور نمایندگان دولت، مجلس و معتمدین تشکیل شود و کمک های صنایع به مسائل مختلف در استان را مدیریت کند.

وی در پایان با اشاره به طرح احیای بافت فرسوده در شهر بندرعباس گفت: اولویت اجرای این طرح با ۲ محله چاهستانی ها و دوهزار بندرعباس است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha