شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: برنامه درس اخلاق عمومی به صورت مجازی با حضور نماینده ولی در استان کردستان، روزهای دوشنبه هر هفته برای طلاب کشور پخش می شود.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه برنامه های تهذیبی و اخلاقی خوبی برای روحانیون و طلاب استان کردستان در نظر داریم.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: برنامه درس اخلاق «هیئت آنلاین» به صورت مجازی با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذه،؛ نماینده ولی در استان کردستان روزهای دوشنبه هر هفته راس ساعت ۱۸:۳۰ برای کل طلاب کشور پخش می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کردستان در ادامه با اشاره به دعوت از اساتید اخلاق از قم برای حضور در استان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هفته آینده حجت الاسلام پوراکبر از اساتید اخلاق معاونت تهذیب حوزه های علمیه به مدت ۵ روز درس اخلاق برای حوزویان کردستانی خواهد داشت.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه در حال رایزنی برای مرکز مشاوره حوزه علمیه کردستان هستیم، گفت: ار طرف دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان و با همراهی حوزه علمیه استان، دوره کارگاهی با حضور روحانیون طرح هجرت و مستقر استان با اعضای خانواده هایشان در قم برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: این دوره کارگاهی پنجم دی ماه سالجاری در شهر مقدس قم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha