دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی در مدرسه مهدی موعود(عج) کبودراهنگ

حوزه/ مدیر مدرسه مهدی موعود(عج) کبودراهنگ گفت: در راستای ایجاد و ارتقا انگیزه برای طلاب، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی در طول سال تبدیل به یکی از برنامه‌های اصلی مدرسه شده است.

حجت الاسلام رضا کمندانی مدیر مدرسه مهدی موعود(عج) کبودراهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به لزوم ایجاد انگیزه و افزایش نشاط در بین طلاب، اظهار داشت: در کنار برنامه‌های روزانه و درسی در مدرسه مهدی موعود(عج)، برنامه‌هایی به جهت ایجاد و ارتقا انگیزه برای طلاب در دستور کار قرار گرفته که بحمدالله با استقبال خوب طلاب مدرسه نیز همراه بوده است.

وی با بیان اینکه طلبه‌ای موفق است که در کنار کسب علم نسبت به سلامت جسم و روح خود نیز حساس باشد، گفت: به همین جهت مسابقات فوتبال دستی با حضور طلاب و کادر مدرسه برگزار شد و طلاب در کنار انجام ورزش و کسب سلامتی جسم، لحظات خوشی را در کنار همکلاسی‌های خود گذراندند.

مدیر مدرسه مهدی موعود(عج) با تاکید بر اینکه تقویت فضای روحی و معنوی مدرسه نیز دارای اهمیت بسیار بالایی است، مطرح کرد: از آنجایی که طلاب مدرسه جزو حافظان قران کریم هستند، بنابراین در کنار برگزاری مسابقات ورزشی، در طول سال مسابقات قرآنی نیز در بین طلاب مدرسه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری فوق برنامه‌ها در مدرسه با استقبال و البته همراهی خود طلاب همراه است، اظهار داشت: برگزاری جلسات درس اخلاق با دعوت از اساتید برتر حوزه نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در مناسبت‌های مختلف سال برای ایجاد انگیزه در بین طلاب توسط مدرسه اجرا می‌شود که شاهد برکات آن در درس و بحث‌ها هستیم.

برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی در مدرسه مهدی موعود(عج) کبودراهنگ+عکس

برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی در مدرسه مهدی موعود(عج) کبودراهنگ+عکس

برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی در مدرسه مهدی موعود(عج) کبودراهنگ+عکس

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha