یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسن عبدی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین گفت: تلاش جهادی اساتید در ایام کرونا قابل تقدیر است و به فضل الهی در حال حاضر طلاب به صورت حضوری مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام حسن عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، در وضعیت سخت کرونایی تدریس و تحصیل حالت عادی خود را داشت، اظهار داشت: اساتید با تدریس در فضای مجازی و طلاب نیز با مطالعه و خلاصه نویسی، به دنبال پیشرفت علمی، آموزشی بودند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین از برنامه های در دست اقدام پس از عبور از گردنه شیوع ویروس منحوس گفت و اظهار کرد: با نظر مثبت امام جمعه شهرستان، قرار شد که جهت تعامل بیشتر بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش، شاهد حضور اساتید، هفته ای ۲ روز در میان دانش آموزان باشیم.

حجت الاسلام عبدی ادامه داد: برای آشنایی بهتر دانش آموزان نیز دو هفته یکبار از آنها دعوت به عمل آمده تا از نزدیک با فضای علمی و آموزشی حوزه آشنا شوند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین خاطر نشان کرد: شهرستان دارالمومنین هرسین با سابقه تاریخی و دینی و علمای بزرگی آیات حجتی، کاظمی و نجفی، بگونه ای مردم را به سوی معارف اسلام، احکام و مکتب اهل بیت(ع) سوق داده که در اولین برخورد، شیفته روحانیت می شوند.

وی در پایان گفت: آمار شهدای بالا در شهرستان که ناشی از حضور رزمندگان هرسینی در دفاع مقدس بوده، بهترین فرصت و سرمایه برای جذب جوانان مومن و انقلابی در حوزه های علمیه، با انگیزه معنوی در مسیر هدایت مردم خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ج. دولتیاری IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه نیک می داند که تنها شهرستان در غرب کشور که 3 نفر از علمای بزرگی و صاحب نفس و صاحب کشف و کرامات همزمان در آنجا سکونت داشته و مورد احترام تمام طیقات مردم بوده و اکنون از آنان به نیکی یاد می کنند، شهرستان دارالمومنین هرسین می باشد. شما تا کنون چه قدمی در شناخت بهتر علمای هرسین هم برای نسل جوان و هم طلاب استان و خصوصا شهرستان هرسین بر داشته اید؟