یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدجمال حسینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: توجه کامل دولت سیزدهم برای ایفاد حقوق ملت ایران در مسئله مذاکرات برجام، اقدامی قابل تحسین است؛ چراکه به گفته حجت الاسلام والمسلمین رئیسی هرگونه مذاکره در بحث برجام منوط به برداشته شدن تحریم هاست که این جبهه گیری ایران می تواند طرفین مقابل را در وضعیت تدافعی قرار دهد و نتوانند که نگاه سیاسی خود را بر این گفتگوها تحمیل کنند.

حجت الاسلام سیدجمال حسینی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: سخنرانی شب گذشته حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و ارائه گزارشی از عملکرد ۱۰۰ روزه دولت سیزدهم نکات بسیاری را برای افکار عمومی مشخص کرد.

این استاد حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: اولین نکته در سخنان رئیس دولت سیزدهم این بود که باید نگاه ما به سمت داشته های بومی وملی باشد، نه به بیگانگان و دیگر کشورها، بنابراین اینگونه به نظر می رسد که دولت سیزدهم برای برون رفت از مشکلاتی که در سال های گذشته دست به دست هم داده اند وکشور را تا لبه پرتگاه برده اند برنامه های مدونی در دستور کار دارد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مسئله دیگری که در سخنان رئیس جمهور به عینه دیده می شد، توجه کامل دولت سیزدهم برای ایفاد حقوق ملت ایران در مسئله مذاکرات برجام بود. به گفته حجت الاسلام والمسلمین رئیسی هرگونه مذاکره در بحث برجام منوط به برداشته شدن تحریم هاست که این جبهه گیری ایران می تواند طرفین مقابل را در وضعیت تدافعی قرار دهد و نتوانند که نگاه سیاسی خود را بر این گفتگوها تحمیل کنند.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: همانگونه که رئیس دولت سیزدهم بیان کرد، مشکلات معیشتی و اقتصادی از عدم مدیریت درست در دولت های گذشته به نوعی زندگی مردم را دچار مشکلاتی کرده است که این امر به صورت خودکار بخشی از زمان دولت فعلی را برای اصلاحات جدید از بین برده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه برخی از محافل سیاسی به نوعی جوسازی خود علیه سخنان حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را آغاز کرده اند، گفت: این جوسازی ها از سوی جریان های مخالف بدیهی به نظر می رسید و بی شک هر گفته ای که رئیس جمهور منتخب در این گفتگو بیان می کرد به نوعی مورد هجمه قرار می گرفت به نوعی که برخی از سایت ها و نیز فعالان مجازی به دنبال مچ گیری دولت سیزدهم هستند که این کاری نادرست و از روی بی بصیریتی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha