شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه نماینده هیچ گروه و حزبی نبوده و نیستم، گفت: در عزل و نصب مدیران استانی هیچ دخالتی نخواهم داشت و تنها در صورت نیاز به دوستان و مدیران مشورت لازم را ارائه می دهم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه یکشنبه در «نشست هم‌اندیشی» با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان اظهارداشت: همه دولت ها در دوران خود زحماتی برای این نظام کشیده‌اند و با وجود برخی اشتباهات باید گفت که هیچ یکی از این دولتها هرگز به نظام خیانت نکرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اگر در مقوله انتخابات فعال بوده است، این بر اساس وظیفه صورت گرفته و امروز نیز باید این شورا به دنبال اقتدار و موفقیت دولت در عرصه های مختلف باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: برای انتخاب اصلح ترین شخص برای استانداری کردستان در حدود ۶۰ نفر معرفی گردید و همین تعداد زیاد افراد برای تصدی این پست باعث شد که انتخاب استاندار کردستان با تاخیر انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: بنده احساس مسئولیت زیادی در قبال کردستان می کنم با این وجود در انتخاب استاندار کار را به هیات دولت و وزارت کشور سپردیم، زیرا اعتقاد داریم که دولت خود باید مدیرانش را انتخاب کند و نیز در قبال آنان پاسخگو باشد.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه نماینده هیچ گروه و حزبی نبوده و نیستم، گفت: در عزل و نصب مدیران استانی هیچ دخالتی نخواهم داشت و تنها در صورت نیاز به دوستان و مدیران مشورت لازم را ارائه می دهم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: امیدواریم که دولت سیزدهم در رفع یکایک مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور همواره موفق باشد؛ بنابراین از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان درخواست داریم که همدوش با دولت برای رفع مشکلات حضوری تاثیرگذار داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه مشکلات و نارسایی های این استان باید رسانه ای شود، خاطرنشان کرد: مردم حق دارند که از مشکلات و نارسایی ها و مهمتر از آن علل آنها اطلاع داشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha