سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 995118
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
تصاویر/ دیدار رئیس جمهور با جمعی از فرهیختگان استان زنجان

حوزه/ رئیس جمهور در یازدهمین سفر استانی خود فردا جمعه ۱۹ آذرماه به استان لرستان سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به یازدهمین سفر استانی رئیس جمهور گفت: فردا حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، به لرستان می آید.

وی دیدار با اقشار مختلف مردم و نخبگان، بررسی ظرفیت های استان در حوزه های مختلف، شرکت در جلسه شورای اداری و بازدید از طرح های تولیدی صنعتی استان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به لرستان است.

استاندار لرستان گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور تعدادی از وزرا با سفر به مراکز شهرستان ها مشکلات هر حوزه را احصاء و در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود، ارائه خواهند داد.

زیویار خاطر نشان کرد: وزیر صمت در شهرستان بروجرد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌های ازنا و دورود، معاون رئیس جمهور در مناطق محروم شهرستان الیگودرز، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های سلسله و دلفان، وزیر ورزش و جوانان در کوهدشت و رومشکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان پلدختر و چند نفر از اعضای کابینه هم از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر نیرو و تعدادی دیگر از اعضا کابینه در مرکز استان حضور خواهند داشت.

وی بیان داشت: دیدار با اقشار گوناگون از جمله نخبگان، نیروهای جهادی، بسیجیان، کشاورزان، صنتعگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، روحانیون و دیگر اقشار نیز از دیگر برنامه های رئیس جمهور به لرستان است.

استاندار لرستان در پایان یادآور شد: ماحصل برنامه‌های سفر، برگزاری جلسه شورای اداری برای برنامه ریزی مطالبات استانی با حضور رئیس جمهور، وزرا و مدیران دستگاههای اجرایی خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha