چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دکتر انسیه خزعلی

حوزه/ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اجرای برنامه جامع توانمند سازی اشتغال در حوزه بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، امروز پنجشنبه در جریان سفر به شهرستان دلفان در جمع خبرنگاران، گفت: اشتغال زایی را برای بانوان در حوزه های مختلف پیگیری خواهیم کرد تا بانوان مشاغلی عزت آفرین داشته باشند.

وی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با پیگیری های لازم وضعیت خوبی را در حوزه اشتغال بانوان به‌ویژه برای بانوان لرستان و شهرستان دلفان در سال های آتی رقم زنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه این معاونت برنامه کسب و کارهای پایدار خانوار محور را در دستور فعالیت های خود دارد، بیان داشت: طرح توانمند سازی اشتغال پایدار برای بانوان در دستور کار قرار دارد و امسال اجرایی خواهد شد.

خزعلی با اشاره به مشکلات بانوان کار شهرستان دلفان، خاطر نشان کرد: ما همه تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت که بانوان با عزت نفس روی پای خود بایستند و از دسترنج خود بهره مند شوند.

وی در پایان با اشاره به شرایط و مشکلات اقتصادی مردم لرستان گفت: این استان به عنوان پایلوت کسب و کار بانوان انتخاب خوهد شد و امید می رود با همکاری مسئولان حرکت مطلوبی در این حوزه برای استان لرستان رقم خورد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha