دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قدردانی ستاد نماز جمعه همدان از پرستاران

حوزه/ اعضای ستاد نماز جمعه همدان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستا با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی همدان، از پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اعضای ستاد نماز جمعه همدان به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستا با حضور در بیمارستان تامین اجتماعی همدان، از پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان تقدیر کردند.

در این مراسم حجت الاسلام عباس اسکندری مسئول فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان، با گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: تقارن ولادت با سعادت حضرت زینب(س) با نامگذاری روز پرستار، از صبر و استقامت حضرت الگو برداری شده که به عینه این رفتار را در منش پرستاران مشاهده کرده ایم.

وی با اشاره به مجاهدت های کادر درمان و علی الخصوص جامعه پرستاری در دوران شیوع کرونا، مطرح کرد: از آغازین روزهای شیوع این بیماری منحوس، کادر درمانی ما برای رضای خدا با تمام وجود وارد میدان شدند و لحظه ای از این میدان نبرد عقب نشینی نکردند.

مسئول فرهنگی ستاد نماز جمعه همدان، با بیان اینکه مجاهدت های پرستاران در دوران کرونا انسان را به یاد رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس می انداخت، گفت: جامعه پرستاری با تقدیم چندین شهید بار دیگر ثابت کرد که در مسیر خدمت رسانی به مردم و جامعه با تمام وجود حتی با تقدیم جان خود، آماده حضور در میدان است.

وی با تاکید بر اینکه تقدیر از جامعه پرستاری نباید منحصر به یک روز خاص باشد، خاطر نشان کرد: کرونا باعث شد تا مردم و جامعه بیشتر با رسالت مسئولان و کارکنان دانشگاه به ویژه پرستاران آشنا شوند.

حجت الاسلام اسکندری ضمن اشاره به روایتی از ائمه اطهار(علیهم السلام)، گفت: کسی که در راه مراقبت از بیماری می‌کوشد همانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند و کسی که یک شب از بیماری پرستاری کند از تمام گناهان خودش خارج می شود و آن شب را پاک به صبح می رساند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم با اهدا گل از پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی همدان تقدیر به عمل آورده شد.

تقدیر اعضای ستاد نماز جمعه همدان از پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی+عکس

تقدیر اعضای ستاد نماز جمعه همدان از پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی+عکس

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha