یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
افتتاح فروشگاه الهادی وابسته به مرکز خدمات

حوزه/ مراسم افتتاح فروشگاه مجازی بنیاد الهادی وابسته به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور رئیس مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،فروشگاه مجازی بنیاد الهادی وابسته به مرکز خدمات با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز افتتاح شد.

بر اساس این گزارش: رئیس مرکز خدمات در این مراسم با اشاره به رویکرد مرکز خدمات در تسهیل خدمات به طلاب با رویکرد فناورانه گفت: تأسیس فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات در بستر سامانه سخا کار بسیار ارزشمندی است و از مدیرعامل بنیاد الهادی و همکاران ایشان برای راه اندازی این فروشگاه قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: فروشگاه‌های دیگری که در کشور با رویکرد اقساطی فعالیت می‌کنند معمولاً کالاها را با سود بالایی ارائه می‌کنند ولی مرکز خدمات درصدد است که کالاها با قیمت کارخانه و حتی به صورت تقسیطی در این فروشگاه ارائه شود.

همچنین، مصطفی آراسته معاون رفاه بنیاد فرهنگی و رفاهی الهادی درباره نحوه فعالیت فروشگاه اینترنتی بنیاد الهادی مرکز خدمات گفت: با توجه به نیاز ضروری خانواده‌های طلاب و روحانیون در سطح کشور به لوازم خانگی و کالای دیجیتال و با تأکید رئیس مرکز خدمات، فروشگاه مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است و به صورت فروش اینترنتی ان‌شاء‌الله پاسخگوی نیاز طلاب و روحانیون محترم در سطح کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه فروشگاه به صورت قسطی و بدون نیاز به مراجعه طراحی شده است، تصریح کرد: طلاب، می‌توانند وارد سامانه سخای مرکز خدمات شوند و با انتخاب گزینه فروشگاه، کالاهایی را که به نمایش گذاشته شده است، ملاحظه و انتخاب کنند.

معاون رفاه بنیاد فرهنگی و رفاهی الهادی ادامه داد: ضامن به صورت مجازی فرم مربوطه را تأیید می‌کند و بدون نیاز به مراجعه به مرکز، مراحل خرید قسطی و ضمانت انجام می‌شود؛ خرید از فروشگاه به سفته، چک، اسناد ضمانتی و اوراق فیزیکی نیاز ندارد و به صورت کاملاً مجازی انجام خواهد شد.

وی گفت: کلیه کالاهایی که در این فروشگاه عرضه می‌شود تولید داخل کشور است و از کارخانه به صورت مستقیم برای آدرس طلاب در سطح کشور ارسال می‌شود.

آراسته بیان کرد: ماهیت فروشگاه کاملاً اینترنتی است، ولی با توجه به اینکه ممکن است نیاز باشد خانواده‌ها کالاها را از نزدیک مشاهده کرده و انتخاب کنند، نمایشگاهی در نمایندگی مرکز خدمات پردیسان راه‌اندازی شده است و طلاب می‌توانند نمونه کالا را در این نمایشگاه مشاهده کنند.

وی ادامه داد: درصدد هستیم نمایشگاهی نیز در مشهد مقدس و در طبقه زیرزمین مجتمع ولایت دایر شود و طلاب استان خراسان رضوی و همچنین زائران حرم امام رضا(ع) از این نمایشگاه بازدید کرده و درخواست‌های خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ن IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    5 0
    ماوام خاستیم که یه لباسشویی بخریم فقط دوتومن میدادن بتظرشماالان بادوتومن چی میشه خرید؟!؟!؟!
  • اسماعیل غفاری قمی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    1 1
    بسمه تعالی مورد نیاز طلاب است. عالی است. انشاء الله موفقیت آمیز باشد.
  • بی نان IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    4 0
    بنده فرزندم تازه متولد شده و درخواست مساعده کردم و اعلام میکند که شما بد حساب هستید و وام به شما تعلق نمیگیرید و مرکز خدمات خوش حساب بوده که بنده بیست سال پیش در قم ثبت نام کردم برای پروژه مسکن و بعد از ده سال اینقدر شرط گذاشتند که من مجبور شدم پولم را پس بگیرم و کاهش ارزش پولم هیچ اهمیتی نداشت و بعد هم در تهران برای امور ضمانت وام پروژه مسکن اینقدر همکاری نکردند که مجبور شدم ده میلیون خسارت بدهم به بانک مسکن و اینقدر از این خوش حسابیها و بیمه کردن طلاب که بعد از بیست و چهار سال طلبه بودن الان پانزده سال بیمه دارم و هیچکاری برای رفع این مشکل نمیکنند و هر کاری که میکنند انگار دارند لطف میکنند و من نمیدونم وظیفه اینها به عنوان مرکز خدمات چیه پس و حرف بسیار است....
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    4 0
    لطفامبلغ ردیف بودجه موسسه سخا را در بودجه کل کشور هم رسانه ای کنید
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    5 0
    گفته می شود که طلاب در بدترین شرایط اقتصادی به سر می برند و مشکلات مالی عدیده ای دارند و اکثر طلاب خانه مسکونی ملکی ندارد و مستأجرند ولی وقتی به سایت این فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات مراجعه می کنیم اغلب اجناس بسیار لوکس و گران قیمت هستند ممکن است برخی طلاب که تجربه فروشگاه مرکز خدمات در زمان ریاست سید ابوالحسن نواب را داشته اند که فروش اجناس تکی و اجناس با قیمت های ارزان قیمت در آن وجود داشت تصور کنند این فروشگاه مانند فروشگاه زمان قدیم مرکز خدمات جنس ها را تکی می فروشد یا جنس ارزان قیمت هم دارد خیر این طور نیست بلکه فروشگاه مملو از اجناس لوکس بسیار بسیار گران است. بطور مثال وقتی شما لوازم آشپزخانه را در سایتی مثل دیجی کالا بررسی می کنید لوازم آشپزخانه بسیار ارزان را پیدا می کنید یا بطور مثال یک عدد قابلمه تکی می توانید خرید کنید ولی در سایت اینترنتی فروشگاه مرکز خدمات باید سرویس بیست و سه پارچه لوازم آشپزخانه را خرید کنید. سرویس بیست و سه پارچه لوازم آشپزخانه به درد کدام طلبه می خورد؟ به نظر می رسد اگر مرکز خدمات می توانست قراردادی با سایتهایی مثل دیجی کالا ببندد تا خرید قسطی از این سایتها صورت بگیرد مناسب تر بود چون این سایتها مثل دیجی کالا مثل فروشگاه مرکز خدمات در زمان قدیم یعنی دوره سید ابوالحسن نواب مملو از اجناس بسیار ارزان هستند ولی اجناس فروشگاههای فعلی مرکز خدمات حوزه عموماً فوق العاده گران و لوکس هستند و برای طلابی که در تأمین خوراک روزانه و اجازه مسکن خود مانده اند خرید این کالاها مثل بیست و سه پارچه قابلمه منطقی نیست تقریباً نود درصد طلاب یا بچه ندارند یا یک یا دو بچه دارند ماشین لباسشویی ده کیلویی به درد کدام طلبه می خورد؟ ماشین ظرفشویی چهارده نفره واقعاً یک نیاز لازم و ضروری است یا یک کالای لوکس است؟ تنها کولر آبی موجود هشت هزار است. خانه کدام طلبه آنقدر بزرگ است که کولر آبی هشت هزار لازم داشته باشد؟
  • عارف US ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    2 1
    لطفا طوری رفتار نکنید که طلاب مظلوم در این فضای مجازی بیذآبروتون کنن
  • ابراهیم DE ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    3 0
    سلام کالایی که میفروشین حداقل اگربرندنیست حداقل قیمتش بالاترازبازارنباشه بعضی کالاهاشیصدحتی دومیلیون بالاترمیباشدماطلبه ایم جناب رئیس نه کاسب که بخواهیدگرون به مابندازید،خدمات پس فروشهم ضعیف سه روزدارم پیگیری تلویزیون نصب کنن کسی جواب گونیست
  • ناشناس IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    2 0
    الکی فقط تو بوق و کرنا کنید این کارای بیخودتونو نه شماره ای داره تماس بگیری نه معلومه چقدر روش کشیدن بندازن به طلاب، فقط الکی یجوری نمایش داده میشه انگار چقدرررر به طلبه ها میرسید. جمع کنید نمایش هاتونو ، به جاش یکم بصورت واقعیبه فکر طلاب باشید
  • صالحی IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    0 0
    حالا آدرس جدیدش کجاس؟
  • سیده زهرا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    1 0
    خوبه
  • هادی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    2 0
    من که درخواست وام ۲۰ میلیونی کالای ضروری دادم که یخچالم که برفک میزنه رو عوض کنم و ماشین لباسشویی که روغن میده و لباسها رو سیاه میکنه عوض کنم ۷/۵ دادن ، میگن کم شده چون استادکه نیستی حافظ قرآن که نیستی پژوهشگر نیستی و مبلّغ تمام وقت هم که نیستی زن هم که یکی داری و بچه هم که فقط دوتا داری وام همینه سیستم میزنه بیشتر نمیشه !!! نصف یخچال بخرم
  • سید IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 2
    سلام خدا پدر بانکها رو رحمت کنه حداقل بدهکار باشی یه مبلغ رو میزارن برا دست خرجی زندگی ولی خدمات تمام انچه واریز شده بر میدارن برا بدهی وام مابقیشم بلوک نگه میدارن برا ماه بد خوب این طلبه که رفته تبلیغ چی بخور خدا پول نان نداریم ،سه تا بچه مدرسه ای روستا برا مدرسشون کرایه ماهی ۲تومان چرا چون فاصله تبلیغ از شهر زیاد روستا دبیرستان نداره مجبور ببرم شهر برا تحصیل هیچ حمایت نمیکنن دفتر اقای سیستانی زنگ زدم میگه هر که فرستاده تبلیغ بهتون شهریه بده ، مبلغهای وهابی رو عربستان پاکستان و کویت حمایت مالی میکنن ولی یه مبلغ شیعه میره تبلیغ شهریه هاش قطع میشه چرا این کار رو میکنن سر پل صراط یغه این اقایون خواهیم گرفت . الان بنده یک پانصد هدفمندی واریز شده همه رو بخاطر وام و بیمه بلوک کردن خوب بی انصاف دوتا قسط عقب هستم یکیش بگیر حداقل ته کارت یه ۲۰۰بزار طلبه بدبخت شرمنده زن و بچه اش نشه
  • محمد رضا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام ببخشید چطور می توانیم کالایی را خریده ایم و تحویل نگرفته ایم را تعویض کنیم یک شماره تلفن قرار بدهید تا بشود تماس گرفت با تشکر