یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید حسین حسینی

حوزه/ امام جمعه پردیس گفت: گره زدن نجات اقتصاد به مذاکرات یک جنگ روانی و ادراکی برای ملتهب کردن جامعه بوده و تحریم‌ها تنها ۲۰ درصد در وضعیت اقتصادی ایران تأثیر دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهر پردیس استان تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: ایران دارای سه سند بر اساس برجام و قواعد و قوانین حقوقی است؛ سند اول مربوط به رفع تحریم‌های مغایر با برجام، سند دوم بحث تضمین‌های لازم و سند سوم سند راستی‌آزمایی اقدامات طرف متقابل است.

وی ادامه داد: پافشاری ایران بر این سه سند، اروپا را به انفعال واداشته و آمریکا را عصبانی کرده و بین اروپایی‌ها اختلاف انداخته است؛ آمریکا نیز طرح توافق موقت را ارائه کرده است که اصلا قابل قبول نیست و از این طریق به دنبال حفظ بخش عمده تحریم ها است.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه جنگ روانی صهیونیست‌ها علیه ایران از روی عجز است نه تهدید، توضیح داد: رژیم پلید صهیونیستی به تازگی تهدیدهای گسترده و بی سابقه ای را از طریق رسانه های داخلی و خارجی وابسته به خود، علیه ایران شروع کرده که به زودی به تأسیسات هسته ای ایران حمله خواهیم کرد.

حسینی ادامه داد: تهدید های لفظی رژیم صهیونیستی برای فشار به غربی هاست تا از ایران امتیازات بیشتری بگیرد مانند اینکه پرونده های توان دفاعی موشکی و پهپادی و نفوذ منطقه ای ایران را به مذاکرات هسته ای گره بزند.

وی افزود: تهدیدهای مقامات صهیونیستی نمایانگر عجز و ناتوانی آنها است؛ زیرا صهیونیستها هم‌اکنون بیش از هر زمان دیگر آشفته و سراسیمه هستند و نشان داده‌اند که برای حمله نظامی، هیچ‌گاه پیش آگاهی نمی‌دهند و از همه مهمتر عملیات خرابکارانه آن ها را در طی دو سال، دیدیم که چقدر بزدلانه بود و به هیچ عنوان به اهداف خود نرسیدند.

امام جمعه پردیس با اشاره به برخی راهکارها برای رفع مشکلات، اظهار داشت: فرهنگ سازی کار و مدیریت جهادی در بین مدیران و مسوولان، اصلاح ساختار مالیاتی، فروش اموال مازاد دولتی و صرف درآمد آن برای رفع مشکلات، شفاف سازی میزان حقوق و مزایای مسوولان و اصلاح فضای کسب و کار برای رفع مشکلات در دستور کار دولت قرار گیرد.

حسینی ضمن نکوهش رباخواری، بیان کرد: بانک ها به سختی و با سود بالا وام می دهند و مردم توان باز پرداخت آن را ندارند و خیریه ها هم که در سطح شهرستان تلاش ها و زحمات قابل تقدیری دارند بیش از این توان ندارند و از خیرین درخواست و انتظار داریم تا در خیریه ها حساب افتتاح کنند و از سود آن به افراد نیازمند کمک شود.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه خدمت رسانی، اظهار داشت: قرارگاه خدمت رسانی شهرستان پردیس این هفته نیز با همت و همراهی مسوولان و حضور مردم عزیز در مجتمع غدیر(هسا) فاز ۳ برگزار و مثل همیشه مشکلات توسط مردم بدون هیچ واسطه و مانعی بیان شد.

امام جمعه پردیس گفت: مشکلاتی از قبیل امنیت و ساخت مسجد و به ویژه بحث مشکل آب آشامیدنی مطرح شد، مردم این مجتمع از کمبود آب خیلی در مضیقه هستند که از همه مسئولان متولی درخواست می کنیم که هرچه سریعتر این مشکل را حل کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha