یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
شیخ اعجاز بہشتی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین اعجاز بهشتی گفت: از سلاح تهاجم فرهنگی برای ترویج فرهنگ غربی و ترویج تجمل گرایی استفاده می شود تا تمایز حلال و حرام از بین برود و این آغاز زوال مسلمانان است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین اعجاز حسین بهشتی مسئول امور جوانان مجلس وحدت مسلمین پاکستان برگزاری رسمی کنسرت موسیقی در ریاض، پایتخت عربستان سعودی را لطمه به حیثیت اسلام دانست و گفت: مسلمانان باید در برابر تلاش عمدی آل سعود برای تجاوز و لکه دار کردن مقدسات صدای اعتراض بلند کنند.حاکمان خوش گذران دیگر نمی توانند به نام خادم حرمین شریفین، مسلمانان را فریب دهند.

وی افزود: سکوت جهان اسلام در برابر این تمسخر اسلام، به رسمیت شناختن برتری یهودیان تلقی خواهد شد. به دست گرفتن پرچم منقوش به شهادتین (پرچم عربستان) توسط رقصندگان در مراسم رقص و آواز، توهین به اسلام است.

وی تصریح کرد: قدرت های استعماری جهانی از طریق حاکمان مسلمانی که خود را قهرمان امت می دانند، به تمسخر اسلام مشغول هستند. اکنون زمان بیداری و اتحاد است شاید راه اندازی فعالیت های حرام و غیرقانونی در سرزمین انبیا، برای بیداری مسلمانان کافی باشد.

وی در پایان گفت: از سلاح تهاجم فرهنگی برای ترویج فرهنگ غربی و ترویج تجمل گرایی استفاده می شود تا تمایز حلال و حرام از بین برود. این آغاز زوال مسلمانان است. اسلام عنوانی است که به ما داده شده است و این نماد حمایت از حق و صدای اعتراض در برابر باطل برای زنده نگه داشتن ارزشهای اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha