یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ نشست مدیر پژوهش حوزه های علمیه با نماینده عتبه الحسینیه المقدسه در قم

حوزه/ حجت الاسلام سبتی، گفت: مؤسسات علمی ایران با ترسیم افق های بلند مدت و آسیب شناسی های مختلفی در حوزه علوم انسانی توانسته اند در منطقه پیشتاز باشند و نیز راه حل هایی را برای مشکلات ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام فلاح سبتی معاون مؤسسه الدلیل للدراسات و البحوث العقدی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای معاونت پژوهش حوزه و در نشست با مسئولین این معاونت ضمن تقدیر و تشکر از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و تلاش های صورت گرفته در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه گفت: بحمدالله مؤسسات علمی در جمهوری اسلامی ایران عمر و تجربه طولانی دارند؛ آنان با ترسیم افق های بلند مدت و آسیب شناسی های مختلفی در حوزه علوم انسانی توانسته اند در منطقه پیشتاز باشند و نیز راه حل هایی را برای مشکلات ارائه کنند.

وی افزود: امروزه علوم انسانی و رشته های مرتبط با آن بسیار مورد استقبال جوانان می باشد و لذا فرصت مناسبی است تا بتوانیم از تجربیات دوستان در ایران بهره‌مند شویم و با جریان های انحرافی و بخصوص الحادی مقابله کنیم.

حجت الاسلام سبتی، ضمن اظهار امیدواری در جهت همکاری های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی گسترده بین حوزه های علمیه قم و نجف، گفت: برگزاری نمایشگاه های هفته پژوهش فرصت مناسبی خواهد بود تا با توانمندی های همدیگر بیشتر آشنا شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha