چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
احمد گودرزیان، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد

حوزه/معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد با اشاره به خدمات علمی دینی ۹۰ ساله دکتر شهیدی(ره) به جامعه علمی کشور، گفت: مرحوم شهیدی شاگردان و دانشجویان مستعد و توانمندی تربیت برای خدمت به اسلام و انقلاب تربیت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احمد گودرزیان، معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد، امروز در همایش بزرگداشت دکتر سید جعفر شهیدی(ره) که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد گفت: دکتر شهیدی(ره) دارای ویژگی های شخصیتی مذهبی و مردم داری بودند.

وی با بیان اینکه دکتر شهیدی(ره) در عزاداری های اهل بیت (ع) در بین مردم حضور داشت، افزود: عشق و مودت اهل بیت (ع) در شخصیت ایشان موج می زد و در عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خود را گل مالی (آئین عزاداری مردم لرستان) می کرد.

فرماندار بروجرد خاطر نشان کرد: دکتر شهیدی(ره) فرزند لرستان و شخصیتی علمی بود و بروجرد با داشتن این ستارگان پر فروغ به خود می بالد.

گودرزیان با اشاره به خدمات علمی دینی ۹۰ ساله دکتر شهیدی(ره) به جامعه علمی کشور، گفت: مرحوم شهیدی شاگردان و دانشجویان مستعد و توانمندی تربیت برای خدمت به اسلام و انقلاب تربیت کرد.

وی در پایان گفت: نیاز است متولیان امر در برگزاری همایش های بزرگان دینی حوزوی و اندیشمندان علمی کوشا باشند و خدمات بزرگان را برای نسل جوان بازگو نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha