سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
زهرابصیری-اردبیل

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران اردبیل از برگزاری نشست هم‌اندیشی معاونان پژوهش واحدهای علمی - تربیتی این استان در هر شش ماه یکبار خبر داد.

خانم زهرا بصیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، اظهار داشت: با توجه به وضعیت رو به بهبود کشور ناشی از بیماری کرونا، نخستین نشست هم‌اندیشی معاونان پژوهش مدارس را همزمان با هفته پژوهش به‌صورت حضوری برگزاری کردیم.

وی افزود: بر اساس نظر مدیر حوزه علمیه خواهران استان، مقرر شد هر شش‌ماه یکبار نشست معاونان پژوهش مدارس به‌صورت حضوری برگزار شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران اردبیل گفت: در اولین نشست،خانم افسانه جهانی مدیر حوزه علمیه خواهران استان در سخنانی ضرورت تشکیل چنین جلساتی و پیگیری مباحث و مصوبات را تأکید کرد و سپس تک تک معاونان پژوهش مدارس به ارائه نظر برای ارتقای فعالیت‌های پژوهشی پرداختند.

خانم بصیری گفت: این نشست که همزمان با هفته‌ پژوهش برگزار شد فرصت مناسبی برای تقدیر زحمات همکاران شایسته نهاد مقدس حوزه علمیه خواهران اردبیل در عرصه پژوهش بود.

وی اظهار کرد: استان اردبیل متشکل از پنج مدرسه علمیه سطح دو، یک مدرسه علمیه سطح سه و یک مدرسه علمیه عالی است و بالغ بر هزار طلبه خواهر در این مجموعه‌های حوزوی مشغول به فراگیری علوم دینی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha