پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 997421
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
بازدید

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان گفت: جمعی از طلاب دوره های اول و دوم سیاسی حوزه علمیه اصفهان از کارخانه هواپیما سازی(هسا) بازدید کردند.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، گفت: تاکنون دو دوره سیاسی ویژه طلاب استان اصفهان به همت معاونت تهذیب و تبلیغ برگزار شده است.

وی بیان کرد: هر دوره سیاسی با حضور طلاب جوان، انقلابی و با انگیزه و به‌مدت دوسال و مجموعا چهار سال بصورت متمرکز در شهر اصفهان برگزار گردیده است.

مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در مورد اهداف برگزاری این دوره ابراز داشت: این دوره ها با هدف ارتقای سطح معلومات سیاسی طلاب و استفاده از آنها در محافل تحلیل سیاسی شهر و مدارس علمیه تدوین و برگزار شده است.

وی درباره اهداف برگزاری اردوهای فصلی طلاب سیاسی اظهار کرد: ما در تلاش هستیم طلاب پس از گذراندن دوره آموزش سیاسی، شرکت در آزمون های متفاوت و ارائه کنفرانس و اخذ تاییدیه ها از مراجع ذیصلاح، از ظرفیت های استان خود با خبر باشند که مسلما در قوت بخشیدن به تحلیل های آنها نقش دارد.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان در مورد بازدید جمعی ازطلاب سیاسی از شرکت هسا، بیان کرد: به درخواست طلاب سیاسی حوزه و مساعدت مسئول عقیدتی سیاسی در هسا، طلاب در سفری یک روزه با بخشی از فعالیت های این شرکت آشنا شدند.

حجت الاسلام امیریان در مورد کیفیت این بازدید یک روزه افزود: دیدار از موتورهای توربینی هواپیما، بخش قطعات، هواپیماهای شبیه ساز خلبانی و پرواز، دستگاه های شبیه ساز حفاری و... بخشی از بازدید طلاب سیاسی از کارخانه هسا بوده است.

وی در مورد بازدید های قبلی طلاب سیاسی افزود: موسسه کیهان، موزه عبرت ها، مجلس شورای اسلامی، پالایشگاه نفت اصفهان و... شماری از بازدید های این گروه از طلاب سیاسی بوده است.

 طلاب به شرکت هواپیما سازی اصفهان رفتند

 طلاب به شرکت هواپیما سازی اصفهان رفتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha