چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام علیپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان گفت: حوزه و دانشگاه دو بازوی علمی و تربیتی برای رشد نخبگان و عناصر تاثیرگذار در ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، مراسم بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، روز دوشنبه ۲۹ آذر، با حضور مدیر حوزه علمیه استان، رؤسای دانشگاه ها و نمایندگان دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مدیر امور استانی و سرپرستان پردیس‌های تابعه و اساتید، در سالن اجتماعات پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان گیلان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور مدیر حوزه علمیه استان گیلان در این نشست پس از تکریم و بزرگداشت این روز بسیار مهم، اظهار کرد: حوزه و دانشگاه دو بازوی علمی و تربیتی برای رشد نخبگان و عناصر تاثیرگذار در ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام عاملی، نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان گیلان هم ضمن خیر مقدم به حضار و بزرگداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، بیان کرد: اهمیت حوزه و دانشگاه بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و باید بهره‌گیری متقابل از سرمایه‌های دانشگاهی و حوزوی صورت پذیرد. اقدام و عمل در جامعه امروزی مهم‌ترین بحث است که با انجام آن می توان شاهد وحدت عملی در جامعه باشیم.

حجت الاسلام علی محمد عباسی مسئول دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان هم گفت: بحث وحدت حوزه و دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است. وحدت در هدف و آرمان های امام راحل و رهبری از نتایج وحدت حوزه و دانشگاه است.

گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در گیلان

گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه در گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha