چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: شهید سردار سلیمانی دارای شخصیتی ویژه بودند این شهید والامقام فراتر از زمان خویش را می دیدند و به عینه شاهد این امر در زمان مبارزه وی با تروریست در منطقه بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی، امام جمعه شهرستان مریوان، امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان مریوان اظهارداشت: شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی به حدی والاست که بیان یکایک ویژگی های این فرمانده بزرگ در این نشست نمی گنجد.

امام جمعه شهرستان مریوان با اشاره به اینکه ولایتمداری اولین ویژگی شهید سلیمانی بود، گفت: شخصیت حاج قاسم سلیمانی به حدی برجسته است که از وی می توان به عنوان مکتب نام برد، مکتبی که می تواند زمینه سعادت جهان اسلام را فراهم به وجود آورد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شهید سردار سلیمانی دارای شخصیتی ویژه بودند این شهید والامقام فراتر از زمان خویش را می دیدند و به عینه شاهد این امر در زمان مبارزه وی با تروریست در منطقه بودیم.

ماموستا شیرزادی ادامه داد: شخصیت شهید سردار سلیمانی به گونه ای بود که دوست و دشمن همه وی را تحسین می کردند که این نشان می دهد سردار رشید اسلام چه نابغه ای در دوران خویش بوده اند.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: امروز همین ویژگی های شهید سلیمانی از وی یک شخصیت فراملی و فرامنطقه ای ساخته است و بعد از شهادت وی به دست ارتش تروریستی آمریکا شهادت اوج گرفتن جبهه مقاومت در برابر دشمنان بودیم.

ماموستا شیرزادی خاطرنشان کرد: شاید اکنون شهید سلیمانی در میان ما نباشد، ولی تفکر و مکتب وی در جهان باعث ایجاد یک جبهه واحد در برابر ظلم و ستم ابرقدرتها شده و این یک میراث گرانبها برای همه ماست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha