یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
image.png

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مسئولیت فرهنگی و ارتباطات داشتن با مردم دنیا مسئله مهمی است و این کار را هم باید افرادی به عهده بگیرند که در بیان معارف دینی قوی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی، امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ایمانی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان این که خدای متعال نعمت های زیادی به انسان داده و در روز قیامت از این نعمتها بازخواست خواهد کرد، گفتند: این موارد و سایر مسائل نشانه عظمت الهی است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مسئولیت انواعی دارد و مهمترین آنها مسئولیت اجتماعی و فردی و در ادامه خدمت رسانی به مردم است، افزودند: مسئولیت فرهنگی و ارتباطات داشتن با مردم دنیا مسئله مهمی است و این کار را هم باید افرادی به عهده بگیرند که در بیان معارف دینی قوی هستند.

ایشان با بیان این که مردم دنیا، اسلام را از کتابهای اهل سنت گرفتند، عنوان کردند: این مسائل نشان می دهد که باید برای تبیین و ترویج دین در دنیای کنونی تلاش های بیشتری کرد.

معظم له با بیان این که ما باید اسلام ناب و اهل بیت(ع) را به دنیای امروزی معرفی کنیم و این نیازمند فرد فقیه و عالم است، افزودند: معرفی اسلام اهل بیتی(ع) کار بزرگی است و باید تلاش فراوان کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: مردم امروز تشنه اسلام ناب هستند و مسئله وقتی جدی تر می شود که مسلمانان زیر سلطه غرب قرار دارند و اگر ما اسلام ناب را درست و به موقع معرفی می کردیم، نباید مسلمانان گرفتار سلطه غرب می شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha