چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حاج قاسم

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعلام فراخوان تولید محتوای مکتوب "تو نویسنده کتاب سردار دل‌ها باش" به منظور پاسداشت مقام والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اعلام فراخوان تولید محتوای مکتوب "تو نویسنده کتاب سردار دل‌ها باش" به منظور پاسداشت مقام والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم و نیز ثبت احساسات و اندیشه مردم نسبت به شخصیت ویژه حاج قاسم و ابعاد زندگی ایشان به همت مرکز تبلیغ نوین اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این ایام که ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است، همه مردم تلاش می‌کنند تا در معرفی ابعاد مختلف شخصیت حاج قاسم و سیره ایشان نقشی ایفا کنند لذا طرح مذکور بستر حضور و مشارکت جمعی اقشار مختلف مردم را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه فراخوان آثار مردمی در تبیین شخصیت حاج قاسم در دو بخش بزرگسالان و کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: در بخش بزرگسالان افراد برداشت خود را از وصیت حاج قاسم را بیان می‌کنند یا در محورهای مطرح شده شخصیت حاج قاسم مطالبی می‌توانند ارائه دهند.

وی اضافه کرد: در بخش بزرگسالان در سه بخش بازخوانی وصیت نامه حاج قاسم و ثبت دلنوشته و اندیشه‌ها و در آخر هم هرگونه فایل چند رسانه‌ای که بتواند گویای مکتب حاج قاسم و الگوبرداری از شخصیت این شهید باشد را در قالب عکس، ویدئو، پوستر و غیره بارگذاری کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: در بخش کودکان با ورود به لینک اعلام شده می‌توانند نقاشی، عکس و ویدئو و دل نوشته‌های خود را با عنوان "خوبی‌های حاج قاسم" ارسال کنند.

وی تصریح کرد: هدف این است که ما بتوانیم شاخصه‌های مکتب حاج قاسم را در عرصه‌های مختلف سطح جامعه ظهور و بروز آن را روایت کنیم چراکه حاج قاسم یک مکتب و مدرسه است و ما باید بتوانیم همه آنچه در فضای جامعه است اعم ازخوبی‌ها، رفتارها و نظام ارزش‌ها که تولید شده و در امتداد مکتب حاج قاسم است را به خوبی روایت کنیم.

حجت‌الاسلام نظیری افزود: بنابراین مردم می‌توانند روایتگر صحنه‌های زیبایی که در فضای پیرامون خود مشاهده می‌کنند و اینگونه به یاد حاج قاسم و سیره و مکتب حاج قاسم می‌افتند، باشند.

وی اظهار کرد: آثار پس از داوری در قالب یک کتاب به نام «تو یک سرباز حاج قاسم» به عنوان یک اثر جمعی مردمی به چاپ خواهد رسید و طی مراسمی رسمی در باغ موزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha